Od pewnego czasu po nagrzaniu się silnika instalacja gazu całkowicie się blokowała. Wskaźnik poziomu gazu zgasł całkowicie. Przywrucierie do życia instalacji polegało na wyjęcie bezpiecznika zasilania STAG.
Sprawdzenie wszystkich przewodów zabrało trochę czasu, ale nie dało to pozytywnego efektu. Reset przy mocno nagrzanym silniku pomagał na kilka sekund. Raz podczas jazdy sterownik wyłączy samochód całkowicie, blokując nawet układ zasilania Pb .
Po długim szukaniu myślę że znalazłem przyczynę powodujące zakłócenia. Po rozmowach z przedstawicielem STAG i analizach i testach wynikało że jest przebicie wysokiego napięcia. Poszukiwania z instalacji LPG zmieniłem na układ wysokiego napięcia. Przegląd cewek okazało że dobrym kierunkiem . Obudowa drugiego cylindra różniła się od pozostałych i wyglądem i struktury tworzywa. Po wymianie i kilku dniach jazdy nic się nie dziej. Myślę że można tema zakończyć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler 300C ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.