Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 84 Skąd jesteś (miejscowość / region): Olsztyn Posiadane auto: Chrysler Stratus 2.0 16V, Saab 9-3 2.0T Vector 195hp
Piwa: 5/1
Wysłany: Pią 06 Mar 2009, 18:16
Temat postu:
Re: ( Chrysler ) Jaki gaz zamontować?
polecałbym Sekwencyjny Gaz , fakt że jest troche droższy od 2500zł w góre , ale straty mocy prawie nie widac jak sie jedzie na gazie , spalanie jest prawie takie same jak przy jeździe na benzynie . Polecam Sekwencje _________________ qoobek86
Koledzy rozmawiałem z kilkoma gazownikami i m.in trafiłem na takiego co ma identycznego Chryslera jak ja oczywiście z gazem. Mówi że smiga nim już 3 lata na gazie prócz zwykłych przeglądów , wymian filtra nie zagląda. Pokazywał mi to i nawet się przejechałem gaz czy bęzyna idzie tak samo. Teraz też zakładam do siebie gaz taki jak on ma czyli: Stag - nasza polska instalacja, wtryskiwacze tylko "magic jet" bo inne tańsze wymiana albo regulacja co 10000 i to najważniejsze reszta już raczej dowolna, butla w koło niektórzy mowili jeszcze żeby wycinać dziórę w podłodze i butle wsadzać tak żeby elektrozawór był u góry i nie był narażony na wilgoć. To wg mnie taka optymalna instalacja do ceny i jakości, koszt 3000 zł. _________________ SIMSON7
Dołączył: 10 Wrz 2011 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa Posiadane auto: chrysler voyager 2.0 16v benz+LBG BRC 1997r
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 29 Paź 2011, 14:36
Temat postu:
sekwencja BRC SEQUENT 24
Witam!!!Mam Voyager 2.0 16v benzina...Zolozylem instalacje BRC Sequent 24 i jestem zadowolony .Pali na gazie tyle samo jak i na benzinie.Na poczaku mial troche mniej mocy niz na benzinie,ale po wizicze do gazownikow po przebiegu 1000 km powiedzialem o problemie i mnie wzbogacily mieszanke i teraz jest supier!!!Nie czuje ruznice!!!Spala w miescze 12-13 litrow, trasa 9-10 l. Butla STAKO w miescze kola zaposowego, wchodzi 35 l. Przy takim spalaniu starcze, i nie duze gabaryty!!!
Instalacje montowaly w Warszawie.Naiperw ustalilem termin, zaplacilem zaliczke po ustalaniu 250 zl.O usmej zostawilem samochod o siedemnastej odebralem...Zaplacilem 2600 zl.Perwszy przeglad po 1000 km, nast po 15 000 i td.Gwarancja 2 lata...
Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa Posiadane auto: Chrysler Town&Country Touring 3,8 2008
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 03 Lut 2012, 11:18
Temat postu:
LPG do 3,3 lub 3,8
Najbardziej optymalna instalacja to kompliacja STAG (reduktor SILVER , wtryski magic) koszt około 3 tys. Wszystkim zainteresowanym z Warszawy i okolic podam namiary na warsztat , właściciel sam jeżdzi Dodge Caravan 3,3 kilka lat. Duże doświadczenie w amerykanach!!!!
Jestem świeżo po zakupie vojtka 3.3 98r i jest tam gaz na tzw.srube . Kumpel nim jeździł i mówi że jest ok i nie ma co kombinować w dołożeniu wtryskow żeby była sekwencja.Jak uważacie dokładać do interesu żeby była sekwencja? I jaki może być tego koszt?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler ) LPG forum
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.