Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań Posiadane auto: Chrysler Voyager 2,5CRD 2001r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 03 Mar 2013, 18:31
Temat postu:
Voyager 2,5CRD czasami nie odpala
Voyager 2,5 Diesel CRD 2001r.
„Silnik nie chce odpalić”
Sporadycznie ( raz na 50 nawet raz 100 razy) po przekręceniu stacyjki silnik nie odpala – rozrusznik kręci, silnik też. Bywa , że odpali po kilkunastu próbach rozruchu a najczęściej po dłużej przerwie ( temperatura zewnętrzna nie gra roli , alarm jest OK.) Proszę o pomoc!!!
Dołączył: 27 Lut 2013 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kozienice Posiadane auto: Chrysler Voyager 2,8 CRD
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 03 Mar 2013, 22:26
Temat postu:
Re: Voyager 2,5CRD czasami nie odpala
Jeśli alarm jest OK to radzę podjechać na warsztat i sprawdzić wtryskiwacze. Tylko nie kompem. Polecam zrobić próbę przelewową. Miałem podobny problem. Okazało się że jeden wtryskiwacz do wymiany - na przelewie ze 40 razy więcej paliwa niż pozostałe. Koszt za nowy 1200 zł. Zrobione i jak ręką odjął.
Polecam być przy sprawdzeniu żeby ktoś Cię nie chciał na dwa lub więcej naciągnąć.
Dołączył: 27 Lut 2013 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kozienice Posiadane auto: Chrysler Voyager 2,8 CRD
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 04 Mar 2013, 18:45
Temat postu:
regeneracja
przemekjulka75 napisał:
...regeneracja wtrysków to koszt około 700-800 zł... tak było w moim...
dodaj że 700-800 za 1 sztukę wtryskiwacza
można dać swój do regeneracji będzie ze 200 zł taniej
gwarancję dostaniesz rozruchową, nawet jak piszą więcej to później na jakość paliwa zwalą
a na nowy masz 2 lata gwarancji - producenta a nie "regenerata"
Dołączył: 27 Lut 2013 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kozienice Posiadane auto: Chrysler Voyager 2,8 CRD
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 06 Mar 2013, 13:58
Temat postu:
regeneracja
przemekjulka75 napisał:
...jam zadowolony z regeneracji... a 700-800 za sztukę...
A ja nie jestem zadowolony z regenerowanych.
Ale zawsze może trafić się bubel.
Jak już wspomniałem miałem jeden wtryskiwacza do wymiany. Najpierw mechanik zamówił mi regenerowany, pewny, 2 lata gwarancji, sprzedawca pewny - kupowany przez Inter Cars - 900 zł.
I co się okazało?
Po włożeniu LIPA - a więc reklamacja.
Czekanie 20 dni - podobno wysłali do analizy do Boscha, 30 dni - podobno wysłali do Boscha do Niemiec, 40 dni zrezygnowałem, kupiłem nowy i wszystko działa. Następnego dnia przyszedł wtryskiwacz z ekspertyzą że w środku był paproch i że jest wszystko OK. Kasy nie zwrócili. Wtryskiwacz leży w warsztacie.
Tak się zakończyła przygoda z wtryskiwaczem regenerowanym. Był droższy bo 900 a nie 700 bo miał mieć 2 lata gwarancji. Nie zadziałał na rozruchu. A teraz leży w szufladzie w warsztacie i leci mu gwarancja. jeszcze z 1,5 roku. Ma szansę przetrzymać
Polecam nowe. Przynajmnie nie są regenerowane po stodołach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler ) Dyskusje ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.