Dołączył: 04 Mar 2013 Posty: 10 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lublin Posiadane auto: Chrysler Stratus cabrio
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 03 Cze 2014, 15:54
Temat postu:
silnik osiągnoł temperaturę ale LPG się nie włącza.
Witam wszystkich!
Mam taki problem jak w temacie.
Dopiero po przejechaniu pewnego dystansu i kilkakrotnym zwiększeniu obrotów gaz się włącza.
Kiedyś na zimnym włączał się po 1 km. A teraz ni chu chu
Będę wdzięczny za pomoc.
Re: ( Chrysler ) silnik osiągnoł temperaturę ale LPG się nie włącza.
Kolego jaki rodzaj instalacji gazowej?Za mało info.
Sekwencja? Temperaturę ma a nie włącza więc ...może coś nie tak z połączeniem czujnika temperatury chłodziwa na reduktorze?Albo zapowietrzony reduktor i czujnik dostaje płyn dopiero przy przegazowaniu?
Może gaz nie dochodzi albo ustawienia lpg?
A gaz dochodzi na filtr przy reduktorze?
Dołączył: 04 Mar 2013 Posty: 10 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lublin Posiadane auto: Chrysler Stratus cabrio
Piwa: 0/1
Wysłany: Sro 04 Cze 2014, 15:38
Temat postu:
Re: ( Chrysler ) silnik osiągnoł temperaturę ale LPG się nie włącza.
Gaz sekwencja w 2.5 v6.Teraz zauważyłem że podczas pracy na lpg silnik dostaje (wpada w turbulencje) dziwnych obrotów i podczas tego zawirowania znowu odłącza lpg. Filtry ciekłej i lotnej po wymianie,
Dzieki kolego za info widzę że będę musiał odwiedzić stację kontroli i poustawiać lpg. Pozdro.
Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 105 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Chrysler, 300m 3.5, 2000
Piwa: 4/0
Wysłany: Sro 04 Cze 2014, 19:42
Temat postu:
Re: ( Chrysler ) silnik osiągnoł temperaturę ale LPG się nie włącza.
dj_flu napisał:
Gaz sekwencja w 2.5 v6.Teraz zauważyłem że podczas pracy na lpg silnik dostaje (wpada w turbulencje) dziwnych obrotów i podczas tego zawirowania znowu odłącza lpg. Filtry ciekłej i lotnej po wymianie,
Dzieki kolego za info widzę że będę musiał odwiedzić stację kontroli i poustawiać lpg. Pozdro.
Ten sam silnik.
Objaw nie włącza się LPG włączam i wyłaczam kilka razy i się załącza w końcu pada całkiem.
Przyczyna zatkany trzpień elektrozaworu. Zakręcam zawór na butli(ten ręczny) wykręcam trzpień, pełno w środku syfu, czyszczę wkręcam, chodzi jak ta lala.
Objaw tylko jak się mocno rozgrzeje załącza się gaz. Przyczyna, zepsuty czujnik temperatury w parowniku(zbadane potencjometrem zamiast czujnika). Wymieniam czujnik.
Objaw taki jak mówisz silnik się trzęsie. Raz mi się tak zrobiło. Pewnie jakiś wtrysk się przytkał, albo zalał wodą, bo mokro było. Podociskałem co się dało pod maską(świece, konektorki etc) i gra już z 10 tyś. km.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler ) LPG forum
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.