Koledzy po wymianie pompy jest przypadłość tak jak opisałem z topiku "Problemy po zakupie stratusa" . Za radą jednego z forumowiczów pojazd zatankowałem do ½ zbiornika i pojawiło się ciśnienie auta latało jak trzeba niestety jak tylko zejdzie paliwo do pierwszej kreski nad rezerwą samochód staje pomimo iż w baku jest około 10L. paliwa gdzie szukać problemu? Normalnie rezerwa się kończy jak w baku pozostaje 2-5 litrów .
Re: ( Chrysler Stratus ) Problem po wymianie pompy paliwa
Z tego co opisujesz to faktycznie ciekawy przypadek. Ja sprawdził bym jak wygląda zbiornik, czy nie posiada jakichś odkształceń, mogących zaburzyć pobieranie paliwa. Czy miejsce, gdzie paliwo pobierane jest ze zbiornika - chodzi mi tu prawdopodobnie do jakąś rurkę wchodzącą do zbiornika - nie jest za wysoko lub głęboko osadzona.
Aczkolwiek w naszych cackach jest tyle różnego rodzaju patentów, że przyczyna może leżeć w najmniej spodziewanym miejscu.
Szybko jeden : webasto - nie działa jak odpala się rezerwa poziomu paliwa... na początku mnie to wkurzyło, ale po przemyśleniu wcale nie takie głupie... _________________
Re: ( Chrysler Stratus ) Problem po wymianie pompy paliwa
Playauto myślę,że nie powinieneś się przejmować taką błachostką tylko pilnuj abyś zawsze miał dostateczną ilość benzynki .Napisze ci jeszcze,że nie ma chyba takiego auta które wybiera z baku tyle beny aby pozostawało w nim 2 czy 5 litrów jak piszesz wyżej .W zbiorniku zawsze zostaje trochę więcej zależy od auta i nie wolno dopuszczać do jazdy na resztkach,założyłeś nową pompkę i jak chcesz na niej trochę polatać to lej więcej do baku ewentualnie przestaw sobie wskazówkę ilości paliwa .
Re: ( Chrysler Stratus ) Problem po wymianie pompy paliwa
Koledzy zgodzę się z waszymi wypowiedziami . Ale niestety nie chodzi oto żeby latać i zastanawiać się czy starczy po to jest wskaźnik paliwa to nie lat 20 że niebyło czegoś takiego w aucie . Co do paliwa pozostałego w baku to 5 litrów jest zawsze rezerwa w baku czerwone pole po wypaleniu tego pozostaje w baku 2-5 litrów i nic tego nie zmieni no chyba że wielkość baku. Co do samego baku jest w idealnym stanie i niema żadnych syfów a problem powstaje gdy wskaźnik zbliża się do pierwszej kreski ponad rezerwę. po wyjęciu baku wygląda na to że pozostaje 10-15 litrów. Dalatego też interesuje mnie zasada działania układu paliwowego a konkretnie tego co jest w baku i samej pompy.
Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 19 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Chrysler Stratus 2.0 LE 1996
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 18 Mar 2011, 23:26
Temat postu:
Re: ( Chrysler Stratus ) Problem po wymianie pompy paliwa
ma ten sam problem. dwa dni walczylismy z brakiem cisnienia. auto odzylo po zalaniu 20 litrow paliwa. mam u siebie gaz wiec az tam mi to nie przeszkadza ale ze jest to bez senstu to zgadzam sie jak najbardziej
Re: ( Chrysler Stratus ) Problem po wymianie pompy paliwa
Czy jest to bez sensu to nie wiem dla mnie bez sensu jest jeździć autem na resztkach benzyny.Każde auto jest indywidualne i ma jakiś bolączki i trzeba się do tego przyzwyczaić
Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 19 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Chrysler Stratus 2.0 LE 1996
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 21 Mar 2011, 22:44
Temat postu:
Re: ( Chrysler Stratus ) Problem po wymianie pompy paliwa
piotrekiwiola napisał:
Czy jest to bez sensu to nie wiem dla mnie bez sensu jest jeździć autem na resztkach benzyny.Każde auto jest indywidualne i ma jakiś bolączki i trzeba się do tego przyzwyczaić
masz racje ale jak lecisz w trase i tak naprawde nie wiesz ile km mozesz zrobic? bedziesz wozić banke z paliwem?
Re: ( Chrysler Stratus ) Problem po wymianie pompy paliwa
krisscars napisał:
piotrekiwiola napisał:
Czy jest to bez sensu to nie wiem dla mnie bez sensu jest jeździć autem na resztkach benzyny.Każde auto jest indywidualne i ma jakiś bolączki i trzeba się do tego przyzwyczaić
masz racje ale jak lecisz w trase i tak naprawde nie wiesz ile km mozesz zrobic? bedziesz wozić banke z paliwem?
Co ty wypisujesz Jechałeś kiedyś przez Polskę?Stacje benzynowe masz co kilka kilometrów kolego więc jaki to jest problem
Re: ( Chrysler Stratus ) Problem po wymianie pompy paliwa
Problem kolego jest wtedy gdy miedzy stacjami zabraknie ci tego paliwa. Może wam odpowiada jeździć samochodem w którym nie działają poprawnie wskazania ale mi nie wiec propozycje jazdy z pełnym bakiem i pisania bzdur że pompka sie zatrze jak jeździ się na rezerwie to wogóle niech nie piszą a zanim coś napiszą proponuje wyjąć swoją z baku i zobaczyć jak to jest zbudowane. Po to ktoś wymyślił wskaźniki w samochodzie żeby ułatwić życie kierowcy a nie utrudnić i one maja działać a nie tylko być w samochodzie o tym mówi Ustawa o ruchu drogowym której zapewne większość nigdy nie przeczytała bo to niepotrzebna lektura kierowcy !!!!!!!!!!!!!.
Re: ( Chrysler Stratus ) Problem po wymianie pompy paliwa
Kupiłeś 14 letnie auto nie wymagaj od niego aby wszystko było na tip top Wiem,że jesteś wkurzony na ten samochód ale przejdzie Ci to no chyba,że wcześniej go sprzedasz.Ja po swojego stratusa pojechałem na koniec Polski ponad 800km.Kupiłem go i jazda do domu jechałem nim bez większych przerw i nawet nie gasiłem auta bo akumulator miałem padnięty taki wsadzili do auta w komisie .Autem jechało się wyśmienicie i nadal tak jest kawał wygodnego auta o pięknej lini nadwozia,mało jest tak pięknych aut jak to.Zrobiłem nim już kilka ładnych tysięcy i mnie nie zawiodło,wiadomo zawsze coś jest do zrobienia ale nie oczekuje od niego,że będzie mnie woził za darmo
Re: ( Chrysler Stratus ) Problem po wymianie pompy paliwa
Kolego czy to auto ma 14 czy 20 lat to ma byś sprawne a nie po to je kupiłem żeby mi ozdabiało podwórko stojąc i wrastając w trawnik. Dlatego pytam po to jest forum a nie po to żeby uświadamiać że ktoś ma 14 czy 20 letnie auto mam też parę nowych i się tym nie chwale a mam sentyment do amerykanów i dlatego te co mam są wszystkie sprawne .
Re: ( Chrysler Stratus ) Problem po wymianie pompy paliwa
Rozumiem.To po jaką cholercie kupiłeś jakiś bzdetny zamiennik pompy wodnej produkcji chińskiej .Trzeba było kupić oryginalną pompę to na pewno nie miałbyś żadnych problemów
Re: ( Chrysler Stratus ) Problem po wymianie pompy paliwa
Witam - chciałbym pociągnąć dalej temat ponieważ mam ten sam problem . Właśnie z chwilą kiedy wskazówka poziomu paliwa zbliża się do pierwszej kreski rezerwy zaczynają się problemy z odpalaniem samochodu .Im niżej wskazówka tym gorzej ,aż w końcu już wcale . Rozumiem ,że paliwo się w końcu kończy , ale według prywatnych ustaleń paliwa w baku powinno być jeszcze całkiem sporo . Czy jest to wina za słabej już pompy paliwa ,czy może została znaleziona inna przyczyna ?
Re: ( Chrysler Stratus ) Problem po wymianie pompy paliwa
nikt nic nie odpowiedział ,więc zacząłem temat sam badać - w warsztacie gdzie robią auta zza oceanu mechanik poinformował mnie ,że pompa paliwowa znajduję się w coś ala puszce ,która gdy się rozszczelni prowadzi właśnie do w/w skutków ; ja jednak osobiście jeszcze tego nie sprawdziłem ,czyli nie wymieniałem zestawu ponieważ jestem po kosztownym remoncie skrzyni biegów ...
Dołączył: 27 Maj 2011 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): sławno Posiadane auto: Chrysler Stratus Cabrio
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 27 Maj 2011, 10:23
Temat postu:
Re: ( Chrysler Stratus ) Problem po wymianie pompy paliwa
przypadłość bardzo popularna w "chmurnych" samochodach. winny jest ciśnieniowy zawór paliwa. znajduje się on przy obudowie pompy paliwa (na baku)- w tych autkach jest tak dziwnie skonstruowane że paliwo nie ma powrotu z silnika tylko jest jednym przewodem puszczane na listwę wtryskową już pod odpowiednim ciśnieniem. nadmiar paliwa od razu z pompy wraca bezpośrednio do baku. w przypadku gdy zawór ciśnieniowy jest nieszczelny lub też zawiesił się w pozycji otwartej na listwe nie trafia paliwo tylko kręci sie w kołko bak-pompa-bak. chwilowym zadośćuczynieniem tej usterce jest własnie zalanie baku przynajmniej do 1,4 co powoduje że zawóe ten jest zanurzony w paliwie, poprzez wyrównanie ciśnień moźliwym jest odpalenie jednak po opadnieciu paliwa w baku problem znów wystepuje. sposób naprawy - wymiana pompy razem z obudową - nie natomiast samej pompy która najprawdopodoniej chodzi prawidłowo. sposób przetestowany na własnej skórze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Stratus ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.