Dołączył: 22 Lip 2012 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość / region): radom Posiadane auto: mercedes ML- mercedes 140
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 26 Lip 2012, 20:40
Temat postu:
problem z uruchomieniem
Witam, zawsze rano auto nie chce odpalic jak psikne jakiegos dopalacza zapala od razu i przez caly dzien jest ok,ale postoi przez noc i znowu jest to samo prosze o jakas rade co moze byc tego przyczyna to jest silnik 2,5 crd,pozdrawiam
Re: ( Chrysler Grand Voyager ) problem z uruchomieniem
...oby nie wtryski... kod P1130 - niskie ciśnienie w magistrali centralnej... na nasze to wtryski przelewają... regeneracja 700zł/szt... przerabiałem temat... _________________
2. po zdjęciu pokrywy masz przed sobą szynę na wierzchu silnika .
na końcu szyny ( prawa strona -jest króciec z wężykiem gumowym przelewowym
(lekko nasadzony bez opaski)
3. zdejmujesz wężyk (zatkaj go palcem bo podczas rozruchu będzie przez niego wracało paliwo) i patrzysz podczas rozruchu silnika (ktoś musi zamielić rozrusznikiem) czy z króćca na szynie z którego zdjąłeś wężyk cieknie paliwo?
Jeżeli cieknie to zawór wysiadł - trzeba go regenerować. Gdy jest ok. to nie powinno nic nawet kapać. Trzeba szukać dalej
Ja miałem ten przypadek kupiłem (autor tego e-maila nie ja) szynę jak głupi po czym starą ze złości rozebrałem zregenerowałem sobie zawór (jestem mechanikiem konstruktorem) i chodzi na starej jak burza już pół roku a nową wożę w bagażniku
A teraz jak ktoś ma problem ze szyną piszcie (regeneruję od tego czasu szyny - pół roku gwarancji + faktura VAT) niech pisze do Pana Wciślo ltóry zaserwował nam taki opis który powinniśmy sobie wydrukować i na ścianie powiesić! Aby nas nienakręcali na wymioane wtrysków i bóg jeden raczy wiedzieć czego
konstruktor.wcislo(malpa)op.pl
Pan Wciśło nie jednemu pomógł, nawet zdalnie, wysłając poza granice, można rzec kontynentu UK to nie EU
Ja od siebie dodam, że może też padać zawór regulacji ciśnienia pasuje od Traficów, Opli itd numer tego regulatora:
05083671AA - zawor regulacji cisnienia na pompie wtryskowej
0928400588 - zawór oryginalny prawdopodobnie
Bosch 0928400487 - zawór od OPEL
Pasuje od Opla Astry, wszystko to jest Bosch, jak widać zawodzi wszystko co niemieckie w naszych autach
jak to nie będzie to to jeszcze są dwa czujniki położenia wału o rozrządu ale skup sie na zaworku potem na regulatorze.
Doraźną pomoca w odpalaniu jest dodanie lekko gazu .
Jak nie pomoże diagnostyka zaworu i listwy (nawet z inego auta) wtedy śmiało można pochylać się nad wtryskami i podwoić wartość swego Voyka
Dołączył: 22 Lip 2012 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość / region): radom Posiadane auto: mercedes ML- mercedes 140
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 27 Lip 2012, 20:26
Temat postu:
Do BERD
Witam serdecznie, sprawdzilem liste wszystko sie zachowuje dobrze z krucca nic nie cieknie,jutro sie zabiore za sprawdzenie regulatora cisnienia na pompie i czujnika na wale,w kazdym badz razie bede szukal,jeszcze jedno przygladalem sie silnikowi jak byl uruchomiony i zauwarzylem ze spod jednego wtrysku wydostaja sie babelki ruszylem srube mocujaca wtrysk i byla bardzo luzna czy to moglobyc powodem, rano sie okaze, bardzo dziekuje za pomoc i zdjecia,pozdrawiam
Dołączył: 27 Kwi 2015 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): RZESZÓW Posiadane auto: GRAND VOYAGER 2.8 CRD
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 22 Maj 2015, 09:11
Temat postu:
Re: ( Chrysler Grand Voyager ) problem z uruchomieniem
Wielkie dzięki użytkownikowi Berd ,miałem problemy z paleniem swojego G.V 2.8 crd postąpilem dokładnie wedle jego wskazówek i winowajcą okazał się zawór regolacji ciśnienia na pomie wtryskowej-założyłem oplowski zamoiennik-teraz pali od strzała ,aż miło chociaż mechanik specjalizujący się w autach amerykańskich,który wymieniał rozrząd w kwestii palenia stwierdził ,że taka już uroda tych diesli że trzeba je palić z lekkim gazem Wielkie dzięki jeszcze raz za chęć podzielenia się wiedzą i doświadczeniami-(b.cenne) uzytkownikowi berd.pozdr piotr
Dołączył: 24 Paź 2015 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraśnik Posiadane auto: Chrysler Voyager SE 2.8 CRD 2005
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 11 Lis 2015, 15:01
Temat postu:
do berd
Berd, na czym dokładnie polega renowacja listwy? Nie odpala mi bez gazu, sprawdziłem pierwszy krok - cieknie z zaworka zwrotnego na listwie. Co dalej? Można wymienić sam zaworek, czy trzeba wykręcać całą listwę?
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kielce Posiadane auto: Chrysler Voyager 2.5 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 17 Mar 2018, 17:18
Temat postu:
Re: ( Chrysler Grand Voyager ) problem z uruchomieniem
Witam
Tej zimy miałem problem z odpalaniem Voyagera 2.5CRD. Myslalem ze mam spalone swiece, mechanik jednak zdiagnozowal ze problem tkwi wlasnie w tym zaworku. Zorientowałem sie ile on kosztuje i musialem sie zastanowic nad tematem. Nowy okolo 400zł, podroba na allegro 200zł. Tymczasowo mechanik mi zaspawał ten zaworek żebym mogł przez ostatnie mrozy odpalać. Zdecydowałem się na zakup z Chin nowego zawora. Czekałem na niego przez miesiac ale w końcu dotarł. Wykonanie na pierwszy rzut oka dość dobre. Zamontowałem go w aucie i działa, trzyma paliwo. Jeżeli chodzi o trwałość to zobaczymy. Zawór firmy Xiaopenyou (XPY), dostępny na ebay i aliexpres. Koszt 23dolary z przesyłką.
Dołączył: 21 Gru 2021 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Chrysler Grand Voyager 2.5CRD 2001R 140KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 21 Gru 2021, 19:28
Temat postu:
Chrysler voyager 2.5crd zawór ciśnienia listwy
Pomocy potrzebuje taki zawór ciśnienia listwy CR do Voyagera 2001r 2.5CRD łeb sruby ma 15mm wszędzie widzę tylko te na 17mm a są za duże [img]https://zapodaj.net/2300f7e13ae74.jpg.html>20211218_154334.jpg[/img]
[img]https://zapodaj.net/6c569c0cd1547.jpg.html[/img]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Grand Voyager ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.