Chrysler

ogłoszeniaceny używanychwiadomościforumoponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Chrysler 300M ) Przekręcenie kluczyka a odsuwanie i przysuwanie fotela

postów na stronie: 10 20 50
   Forum CHRYSLER Forum Strona Główna -> ( Chrysler 300M ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
info2

Czytelnik

Skąd jesteś (miejscowość / region): Mazowsze
Posiadane auto: Chrysler 300M, 3.5l, 1999
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 27 Sie 2012, 14:50
Temat postu:

Przekręcenie kluczyka a odsuwanie i przysuwanie fotela

Witam brać!

Zakupiłem niedawno 300M, 1999r. Fotel kierowcy sam przysuwał się i odsuwał po włożeniu kluczyka do stacyjki. Bardzo przydatna funkcja.

Zacząłem bawić się wywołaniem kodów ODBII (http://www.youtube.com/watch?v=GcXlj1hb0jk), czyli przekręcałem kluczyk w tę i we wtę, następnie ustawiałem pamięć fotela kierowcy.
Ku mojemu zdziwieniu odsuwanie i przysuwanie fotela zniknęło! Czy znacie magiczne czynności, które przywrócą przysuwanie?

Z góry dziękuję za pomoc.
Powrót do góry
stan2300

Debiutant

Wysłany: Sro 29 Sie 2012, 23:07
Temat postu:

zaprogramowanie fotela i lusterek

podobie jak w temacie wyzej tylko dzieje sie co innego jak wysiade z auta i zamkne a pozniej ponownie chcialbym wsiasc to po otwarciu zamka pilotem fotel podiezdza maksymalnie do przodu i zmienia sie ustawienie prawego lusterka ,wiem blachostka ale wkurza ,troche techniki i czlek sie gubi czy istnieje wogole ksiazka napraw i bslugo tego wspanialego auta
Powrót do góry
karol_alasz

Debiutant

Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Chrysler T&C Limited 4.0 '08
Wysłany: Sob 08 Wrz 2012, 23:06
Temat postu:

Re: ( Chrysler 300M ) Przekręcenie kluczyka a odsuwanie i przysuwanie fotela

Chyba wystarczy zmienic ustawienia pozycji fotela ,lusterek i kanału radiowego dla danego kluczyka... Wkładasz kluczyk który uzywasz, ustawiasz wszystkie parametry dla siebie i programujesz przyciskami pamięci ustawień-chyba tak to działa w Chryslerze? Dwie pamięci-dla dwóch kluczyków/kierowców....
Powrót do góry
karol_alasz

Debiutant

Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Chrysler T&C Limited 4.0 '08
Wysłany: Nie 09 Wrz 2012, 11:43
Temat postu:

Tutaj macie info jak sie to robi w T&C ale wogóle bym się nie zdziwił jakby ta sama procedura obowiązywała w 300..:
Setting Memory Positions And Linking RKE
Transmitter To Memory
NOTE: Each time the SET(S) button and a numbered button (1 or 2) are pressed, you erase the memory settings for that button and store a new one.
1. Insert the ignition key and turn the ignition switch to the ON position.
2. Press the driver door Memory Buttons number 1 if you are setting the memory for driver 1, or button number 2 if you are setting the memory for driver 2. The system will recall any stored settings.Wait for the system to complete the memory recall before continuing to step 3.
3. Adjust the driver’s seat, recliner, and driver’s sideview mirror to the desired positions.
4. Adjust the brake and accelerator pedals to the desired positions.
5. Turn on the radio and set the radio station presets (up to 10 AM and 10 FM stations can be set).
6. Turn the ignition switch to the OFF position and remove the key.
7. Press and release the SET(S) button located on the driver’s door. A chime will sound signaling that you are in the memory set mode.
8. Within five seconds, press and release Memory Button 1 or 2 on the driver’s door. A chime will sound signaling to you that the driver memory has been set. The next step must be performed within five seconds if you desire to also use a Remote Keyless Entry transmitter to recall memory positions.
9. Press and release the LOCK button on one of the transmitters.Achime will sound signaling to you that the transmitter has been successfully linked to memory.
10. Insert the ignition key and turn the ignition switch to the ON position.
11. Select 9Remote Linked to Memory9 in the Electronic Vehicle Information Center (EVIC) and enter 9Yes9 or select 9No9 from the EVIC and enter 9Yes9. Refer to the Customer Programmable features in the Electronic Vehicle Information Center (EVIC) section for more information.
12. Repeat the above steps to set the next Memory Position using the other numbered Memory Button or to link another Remote Keyless Entry transmitter to memory.

Napiszcie czy dało radę...
Pozdro
Powrót do góry
info2

Czytelnik

Skąd jesteś (miejscowość / region): Mazowsze
Posiadane auto: Chrysler 300M, 3.5l, 1999
Wysłany: Sro 03 Paź 2012, 01:38
Temat postu:

Jutro sprawdzę procedurę Smile
Powrót do góry
Reklama

Wysłany: Sro 03 Paź 2012, 01:38
Temat postu:

reklama

Powrót do góry
   Forum CHRYSLER Forum Strona Główna -> ( Chrysler 300M ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Chrysler 300M »

Opinie o samochodach Chrysler 300M - testy użytkowników »

Skocz do: