Jaki przebieg ma samochód ? Na postoju jak gazu dodasz tego nie ma ? Może turbina . Zapala silnik bez problemu . Może gdzieś przeciska powietrze co z turbiny idzie . Druga możliwość to pierścień uszczelniający pod wtryskiem przepuszcza , auto za mocno nie dymi ? Mnie wtrysk lal , jak trochę to ropa w wydech i do oleju leci . Poziom oleju w silniku wzrasta . Jak jeszcze więcej leje to wpływa to na prace silnika , ma zmienne obroty , a jak na chwilę chodził na luzie to dudnić zaczął , 2 dźwignie zaworów wydechowych połamane . Chyba zawory mam nie uszkodzone . Najlepiej ściągnij pokrywę co na silniku , auto zapal , komórką nagraj pracę silnika przesuwając ją wzdłuż nad głowica i do tylu jak możesz , zrób tak na różnych obrotach. Miałeś coś w aucie ostatnio robione ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Grand Voyager ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.