Po pierwsze witam wszytskich tu po raz pierwszy:)
Mam problem z elektryka chyba. Szukalem info w roznych miejscach ale nie znalazlem nic.
Samochod czasami po wlozeniu kluczyka i przekreceniu zachowuje sie jak bym wlozyl kluczyk bez immobilizera. Miga czerwona lampka na desce a takze po uruchomieniu za kilka sekund gasnie. Sytuacja ta ma miejsce rano lub jak jest wilgotno na dworzu. W gorace lato i mroz raczej nie wystepuje.
Sytacja sama sie naprawia z reguly po kilku kolejnych probach wyjecia kluczyka i powolnego wlozenia. Choc dzis trwalo to 20minut i sie poddalem.
Mieliscie moze stycznosc z takim przypadkiem?
Dodam ze mam dorabiany kluczyk z immobilizerem bo stare zaginely z czasem.
Ja kupiłem mojego Sebringa parę dni temu. Dziś miałem trochę wolnego czasu więc posprzatalem pod maską umylem posprawdzalem wszystkie plyny ... No i chce odpalić a tu nic. Cisza. Zeskanowalem skanerem OBD i wyskakuje błąd P0513 Incorrect Immobilizer key niestety nie wiem nic o kluczyku a drugiego nie mam. Nie wiem czy jest dorabiany czy oryginalny. Umowielem się do dealera na naprawę ale zostałem uprzedzony że sam skan skanerem z oprogramowaniem Chryslera to 120 funtów... Jadę jednak w przyszłym tygodniu bo wyjścia nie ma. Mam nadzieje jednak ze uda się usunąć ten błąd.
Kiedy czytałem twój post o wilgoci od razu zapaliła mi się lampka ... Może to wilgoć jakoś wpływa na ten immobilizer. Ja dziś parę wodę wylalem na mojego Chryslerka.
Dam znać ... Ty też zapodawaj jak ci się udało ... Ale chyba bez dealera się nie da tego obejść.
Ja kupiłem mojego Sebringa parę dni temu. Dziś miałem trochę wolnego czasu więc posprzatalem pod maską umylem posprawdzalem wszystkie plyny ... No i chce odpalić a tu nic. Cisza. Zeskanowalem skanerem OBD i wyskakuje błąd P0513 Incorrect Immobilizer key niestety nie wiem nic o kluczyku a drugiego nie mam. Nie wiem czy jest dorabiany czy oryginalny. Umowielem się do dealera na naprawę ale zostałem uprzedzony że sam skan skanerem z oprogramowaniem Chryslera to 120 funtów... Jadę jednak w przyszłym tygodniu bo wyjścia nie ma. Mam nadzieje jednak ze uda się usunąć ten błąd.
Kiedy czytałem twój post o wilgoci od razu zapaliła mi się lampka ... Może to wilgoć jakoś wpływa na ten immobilizer. Ja dziś parę wodę wylalem na mojego Chryslerka.
Dam znać ... Ty też zapodawaj jak ci się udało ... Ale chyba bez dealera się nie da tego obejść.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Sebring ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.