Chrysler

ogłoszeniaceny używanychwiadomościforumoponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CHRYSLER Forum Strona Główna -> ( Chrysler Pacifica ) Oceń swoje auto
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tedi

Stały Bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 178
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań pyrlandia :)
Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3.5 2005 Touring 4X4 CB PRESIDENT JOHNY II+antena PRESIDENT
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 07 Paź 2008, 23:33
Temat postu:

rozrzad i mechanika


Koledzy zalozylem nowy temat abysmy i o tych sprawach sie informowali.Mianowicie wszyscy z racji ze nasze autka nas zaskakuja i bawimy sie nimi,nie powinnismy zapominac o bardzo waznych sprawach np. jak w temacie.Oleje filtry. W tytule dalem celowo /rozrzad/ bo to jest dosc wazna i istotna rzecz nad ktora nalezy sie zastanowic zapraszam do dyskusi
Powrót do góry
gadu-gadu
lukins

Debiutant



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 19

Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3.5 AWD
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 09 Paź 2008, 14:11
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Pochwa. Co trzeba wymienić przy okazji rozrządu, bo to co wiem i się dowiedziałem, to: pasek (oczywiście), rolkę napinacza (ale nie wiem czy zwykłą czy jakiś zespół hydrauliczny napinacza bo i takie coś znalazłem w neciu) no i o dziwo pompę wodną (to mi rzekł specjalista od mechaniki motoryzacji Wink ). Czy to się zgadza bo muszę pokupować części, no i ta nieszczęsna pompa wody - znalazłem dwa rodzaje - do czerwca 2004 i od czerwca 2004. Trochę bez sensu ale tak chyba jest. Jakieś sugestie?
Powrót do góry
Piter_271

Debiutant



Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa
Posiadane auto: 2011 jeep gdc 5,7 hemi overland
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 09 Paź 2008, 21:01
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Z ta pompą to chyba ściema. zadzwoń do ASO, np do Skaczkowskiego. Lukis, wspominałes o pukaniu przy zmianie biegów. Mam coś takiego , kiedy skrzynia przerzuca z 1 na 2 -- co to jest ?
Powrót do góry
tedi

Stały Bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 178
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań pyrlandia :)
Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3.5 2005 Touring 4X4 CB PRESIDENT JOHNY II+antena PRESIDENT
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 09 Paź 2008, 23:41
Temat postu:

re


lukins napisał:
Pochwa. Co trzeba wymienić przy okazji rozrządu, bo to co wiem i się dowiedziałem, to: pasek (oczywiście), rolkę napinacza (ale nie wiem czy zwykłą czy jakiś zespół hydrauliczny napinacza bo i takie coś znalazłem w neciu) no i o dziwo pompę wodną (to mi rzekł specjalista od mechaniki motoryzacji Wink ). Czy to się zgadza bo muszę pokupować części, no i ta nieszczęsna pompa wody - znalazłem dwa rodzaje - do czerwca 2004 i od czerwca 2004. Trochę bez sensu ale tak chyba jest. Jakieś sugestie?


Witam z rozrzadem jest tak powinno sie wymieniac w okolicy 100 000 km lub nie rzadziej co 5 lat.Takie sa normy w zalozeniu producentow europejskich mysle ze Amerykancy nie maja cudownego srodka aby wymieniac rzadziej .Ale do rzeczy samej! mechanik ktory zalecil Tobie wymiane pompy wodnej widac jest expertem i swoja prace wykonuje solidnie.(tez tak robie jesli klient nie chce to na wlasne zyczenie i ja mu nie udzielam gwarancji na moja usluge) dlaczego wlasnie od tego zaczalem to proste,pompa wody jest napedzana paskiem rozrzadu czyli jest rowniez rolka tak jak pozostale Smile to poco wymieniac rolki skoro sa dobre proponuje sam pasek i tez powinno byc git hi hi nic blednego.A jesli chodzi o napinacz hydralliczny to niestety tez nalezy go wymienic on jest odpowiedzialny za prawidlowy naciag paska a wiadomo wszystko sie zuzywa.A co do twojej pompy to fakt trudno to ustalic dla przykladu posluze sie linkiem z allegro.Sprzedawca dokladnie zaznaczyl literki w nr vin do ktorego modelu jest ten zestaw moze to ci cos ulatwi http://moto.allegro.pl/item442854120_rozrzad_chrysler_pacifica_3_5_pasek_rolka_pompa.html#gallery dziwie sie tylko ze on nie sprrzedaje razem napinacza hydrallicznego bo to co on w zestawie oferuje to tylko rolka bez napinacza na innej akkcji mozna znaleźc caly napincz a nie rolke z tym ze tez brak napinacza hydrallicznego ktory jest niezbedny pozdrawiam Tedi
Powrót do góry
gadu-gadu
jack1313

Debiutant



Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 41

Posiadane auto: CHRYSLER PACIFICA 4*4, 3500, 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 12 Paź 2008, 17:49
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


pytanie: co dokładnie oznaczaja cyfry i litery w numerze VIN? jakie dane można z nich odczytać?
_________________
i co? fajne autko Smile
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Nie 12 Paź 2008, 17:49
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
dinek

Debiutant



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 14

Posiadane auto: Pacyfika 3,5L Limited
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 13 Paź 2008, 18:42
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Temat dla mnie wazny,musze zabrac sie za wymiane rozrzadu,ale oryginalne czesci wiele kosztuja,moze sa zamienniki godne polecenia,takie silniki maja 300M,wiec czesci napewno pasuja.Jesli ktos to wymienial prosze o rade.Mam z salonu wydruk potrzebnych czesci,ale napinacz i pasek to ponad1000z.Pozdro dla forumowiczow.
Powrót do góry
KwintoHK

Dyskutant



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice Bielska Białej
Posiadane auto: Chrysler Pacifica Limited 3,5L rok 2006
Piwa: 1/0
Wysłany: Wto 14 Paź 2008, 20:32
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Witam Panowie , co dzień to coś nowego udaje mi się odkryć z tym cackiem , opanowałem już CD i DVD ( filmy chodzą OK ! jest to banalnie proste , trzeba trochę zachodu ale czego się nie robi by mieć spokój podczas jazdy z maluchami i degustować się komfortem jazdy) , ale nie w tym rzecz.
Otóż mam pytanie do wszystkich :
Podczas zmiany pozycji w skrzyni z " P " na bieg " D " odczuwam lekkie szarpnięcia autem w momencie przechodzenia przez wsteczny i neutralny , mam to samo w Voyagerze 2000 r. czy to normalna praca siłowników w skrzyni ?
Podzielcie się opiniami czy u was też to występuje ,
Druga sprawa , czy można podczas jazdy przejść na Tip Tronik czyli samemu zmieniać biegi , czy trzeba się zatrzymać ?
Tak przy okazji to przy ręcznej zmianie biegów są tylko 3 , to w końcu ilu biegowa jest ta skrzynia ? Przy automacie są 4 czy 5 piegów ?
Pozdrawiam i proszę włączenie się do dyskusji.
_________________
Piękna Czarna Bestia !
Powrót do góry
gadu-gadu
Piter_271

Debiutant



Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa
Posiadane auto: 2011 jeep gdc 5,7 hemi overland
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 14 Paź 2008, 21:39
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


szarpniecie moze wystepowac i jest niemal zawsze, jesli parkowalej na nierownosci (zjad/podjad). Na P skrzynia blokuje sie na zebatkach, ktore blokuja ruch auta i przy nierownosci drogi mozna odczuc lekkie szarpniecie przy zmianie z P na inny bieg. U mnie zreszta tez czasem nieco szarpie przy przechodzeniu przez N ( Godge GC, Pacyfica) Mozesz smialo przechodzic z D na autostick i odwrotnie w czasie jazdy. Skrzynia jest 4-biegowa, choc 2008 ma chyba juz 5-tke...
Powrót do góry
dinek

Debiutant



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 14

Posiadane auto: Pacyfika 3,5L Limited
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 14 Paź 2008, 22:04
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


To sa normalne zachowania skrzyni,wduszenie hamulca niweluje ta dolegliwosc. Smile
Powrót do góry
KwintoHK

Dyskutant



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice Bielska Białej
Posiadane auto: Chrysler Pacifica Limited 3,5L rok 2006
Piwa: 1/0
Wysłany: Wto 14 Paź 2008, 22:16
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Dzięki Panowie , już jestem spokojny
_________________
Piękna Czarna Bestia !
Powrót do góry
gadu-gadu
dinek

Debiutant



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 14

Posiadane auto: Pacyfika 3,5L Limited
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 14 Paź 2008, 22:19
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


KwintoHK napisał:
Witam Panowie , co dzień to coś nowego udaje mi się odkryć z tym cackiem , opanowałem już CD i DVD ( filmy chodzą OK ! jest to banalnie proste , trzeba trochę zachodu ale czego się nie robi by mieć spokój podczas jazdy z maluchami i degustować się komfortem jazdy) , ale nie w tym rzecz.
Otóż mam pytanie do wszystkich :
Podczas zmiany pozycji w skrzyni z " P " na bieg " D " odczuwam lekkie szarpnięcia autem w momencie przechodzenia przez wsteczny i neutralny , mam to samo w Voyagerze 2000 r. czy to normalna praca siłowników w skrzyni ?
Podzielcie się opiniami czy u was też to występuje ,
Druga sprawa , czy można podczas jazdy przejść na Tip Tronik czyli samemu zmieniać biegi , czy trzeba się zatrzymać ?
Tak przy okazji to przy ręcznej zmianie biegów są tylko 3 , to w końcu ilu biegowa jest ta skrzynia ? Przy automacie są 4 czy 5 piegów ?
Pozdrawiam i proszę włączenie się do dyskusji.

Kwinto jesli bys mogl to napisz mi jak opanowac DVD nie moge ogladac naszych filmow,odtwarza tylko amerykanskie-prosze o pomoc i z gory bardzo dziekuje.
Powrót do góry
warmik

Stały Bywalec



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 144
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Chrysler Pacifica r 2006 3.5 www.chryslerpacifica.pl
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 14 Paź 2008, 22:26
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


dinek napisał:
KwintoHK napisał:
Witam Panowie , co dzień to coś nowego udaje mi się odkryć z tym cackiem , opanowałem już CD i DVD ( filmy chodzą OK ! jest to banalnie proste , trzeba trochę zachodu ale czego się nie robi by mieć spokój podczas jazdy z maluchami i degustować się komfortem jazdy) , ale nie w tym rzecz.
Otóż mam pytanie do wszystkich :
Podczas zmiany pozycji w skrzyni z " P " na bieg " D " odczuwam lekkie szarpnięcia autem w momencie przechodzenia przez wsteczny i neutralny , mam to samo w Voyagerze 2000 r. czy to normalna praca siłowników w skrzyni ?
Podzielcie się opiniami czy u was też to występuje ,
Druga sprawa , czy można podczas jazdy przejść na Tip Tronik czyli samemu zmieniać biegi , czy trzeba się zatrzymać ?
Tak przy okazji to przy ręcznej zmianie biegów są tylko 3 , to w końcu ilu biegowa jest ta skrzynia ? Przy automacie są 4 czy 5 piegów ?
Pozdrawiam i proszę włączenie się do dyskusji.

Kwinto jesli bys mogl to napisz mi jak opanowac DVD nie moge ogladac naszych filmow,odtwarza tylko amerykanskie-prosze o pomoc i z gory bardzo dziekuje.

jest na forum odpowiedni do tego temat, na głownej stronie Pacifici Evil or Very Mad
_________________
PACIFICA AWD 3.5 2006r.piękna bestia!!!!!
wszystko ma co można sobie zażyczyć !!!
WWW.CHRYSLERPACIFICA.PL forum poświęcone temu pięknemu autu
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
KwintoHK

Dyskutant



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice Bielska Białej
Posiadane auto: Chrysler Pacifica Limited 3,5L rok 2006
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 17 Paź 2008, 20:20
Temat postu:

zachowania skrzyni


Jeszcze jedno pytanie w sprawie skrzyni , czy to prawda że jeśli zatrzymuję się na wzniesieniu , a po zwolnieniu pedału hamulca samochód powinien stać nieruchomo ? mój trochę zjeżdża w dół do tyłu i aby stać muszę wcisnąć hamulec , sam nie wiem czy może tak być czy mam coś ze skrzynią, druga sprawa : słyszałem że stojąc w korku korzystnie jest przejść na bieg neutralny "N" a nie trzymać samochodu na "D" z wciśniętym hamulcem.
Proszę o komentarze i rady , opiszcie jaj wasze autko zachowuje się w powyższych przypadkach i przy jakim przebiegu. Mój ma 119 000 km.
Pozdrawiam
_________________
Piękna Czarna Bestia !
Powrót do góry
gadu-gadu
tedi

Stały Bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 178
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań pyrlandia :)
Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3.5 2005 Touring 4X4 CB PRESIDENT JOHNY II+antena PRESIDENT
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 17 Paź 2008, 20:27
Temat postu:

re re


Witam Smile
Moj sie nie cofa co prawda to moje pierwsze autko z automatem.Z tego co sie znam to powinien stac, a na prostym musi ciagnac do przodu oczywiscie na literce D.A w korku nie trzeba ustawiac na N choc sa tacy co to robia ale pytanie po co skoro to automat pozdro Tedi
sprostujcie mnie jesli sie myle
Powrót do góry
gadu-gadu
warmik

Stały Bywalec



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 144
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Chrysler Pacifica r 2006 3.5 www.chryslerpacifica.pl
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 17 Paź 2008, 21:36
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


to moje trzecie auto w automacie
1.ford scorpio
2.mercedes 124
3.moja ulubiona bestia (Pacifica)
i tak na wzniesieniu powinien stać ale jest pytanie jakie wzniesienie
na prostej powinien lekko ciągnąc do przodu
i na koniec nie ma biegu neutralnego"N" to "N" to jest by zatrzymały sie mechanizmy w skrzyni by można było wrzucić "D" lub "R"
"N" to nie luz choć teoretycznie można go tak nazwać lub stosować
KwintoHK może powinieneś wymienić olej a jesli nie był wymieniany do tej pory to go wymień przejedz około 3000 do 5000 km i znów go wymień, ten pierwszy raz to przepłuczesz skrzynie
A-604/41AE to typ naszej skrzyni
jesli chcemy dbać o skrzynie w naszych bestiach to warto wymienić olej co 40000 km
a teraz troche danych i historia

Autostick (to o naszych skrzyniach)
Autostick jest półautomatyczną skrzynią biegów stosowaną w Volkswagenie, a zaprojektowaną przez Chryslera. Oferuje ręczną możliwość zmiany biegów jak i pracę automatyczną. Podobny system został zaprojektowany przez Porsche i nazwany Tiptronic. Te systemy sterowania przekładnią są też nazywane "Manu-Matic".
Dodge Intrepid ES oraz Eagle Vision TSi były pierwszymi samochodami rynku północno amerykańskim, wyposażone opcjonalnie w systemem Autostick, a później od roku 1997 jako standardowe wyposażenie w Plymouth Prowler, a w 1999 roku w Chryslerze 300M. Dużo obecnie produkowanych modeli Chryslera jest oferowanych z tym systemem, wliczając w to 300, 300C, Chargera, Challengera, Sebringa, PT Cruisera, Crossfire, Pacifica, Chrysler Town & Country, Dodge Avenger, i Dodge Grand Caravan.

Zalety systemu
· Możliwość ręcznej zmiany biegów
· Możliwość ruszenia z 2 lub 3 biegu przy śliskiej nawierzchni aby poprawić przyczepność i uniknąć poślizgu kół przednich
· Pozwala na lepszy downshifting podczas zjeżdżania w dół ze stromych wzniesień w celu utrzymania stałej prędkości
· Lepsza możliwość wykorzystania osiągów silnika w czasie przyśpieszania

Komponenty oraz praca systemu
W pierwszych pojazdach Chryslera, system Autostick, miał zaprojektowane różne odmiany TCM, oraz układy zmiany biegów oraz pomiaru przełożenia. Układ pomiaru przełożenia sprawdzał który bieg jest wybrany i informował o tym kierowcę. Sterowanie pracą układu odbywa się poprzez wciśnięcie dźwigni w odpowiednim kierunku, która może zostać pchnięta w prawo (wrzucenie wyższego biegu) albo w lewo (zredukowanie biegu). Kiedy kierowca włącza dźwignię w którymś z tych kierunków układ sterujący wysyła sygnał do TCM, aby zmienić bieg na wyższy lub zredukować w zależności od decyzji kierowcy. Jeżeli użytkownik nie zmienia biegów w czasie jazdy w trybie Autostick, skrzynia automatycznie zmieni bieg na wyższy gdy obroty silnika dochodzą do maksymalnych obrotów, aby zapobiec uszkodzenia silnika lub skrzyni. Podczas zatrzymania, system automatycznie włącza pierwszy bieg. W razie uszkodzenia systemu przekładnia zostanie samoczynnie przełączona w pełny tryb automatyczny.
Pozdrawiam
warmik
_________________
PACIFICA AWD 3.5 2006r.piękna bestia!!!!!
wszystko ma co można sobie zażyczyć !!!
WWW.CHRYSLERPACIFICA.PL forum poświęcone temu pięknemu autu
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum CHRYSLER Forum Strona Główna -> ( Chrysler Pacifica ) Oceń swoje auto Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4
Ogłoszenia sprzedaży - Chrysler Pacifica »

Opinie o samochodach Chrysler Pacifica - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Pacifica ) Oceń swoje auto

11) ASO »

ChryslerTown & Country

56 900

2016r.

244 000 km

mazowieckie

Chrysler200

46 777

2015r.

155 000 km

pomorskie

ChryslerTown & Country

72 999

2016r.

155 000 km

podkarpackie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System