Chrysler

ogłoszeniaceny używanychwiadomościforumoponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CHRYSLER Forum Strona Główna -> ( Chrysler Pacifica ) Oceń swoje auto
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tedi

Stały Bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 178
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań pyrlandia :)
Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3.5 2005 Touring 4X4 CB PRESIDENT JOHNY II+antena PRESIDENT
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 07 Paź 2008, 23:33
Temat postu:

rozrzad i mechanika


Koledzy zalozylem nowy temat abysmy i o tych sprawach sie informowali.Mianowicie wszyscy z racji ze nasze autka nas zaskakuja i bawimy sie nimi,nie powinnismy zapominac o bardzo waznych sprawach np. jak w temacie.Oleje filtry. W tytule dalem celowo /rozrzad/ bo to jest dosc wazna i istotna rzecz nad ktora nalezy sie zastanowic zapraszam do dyskusi
Powrót do góry
gadu-gadu
lukins

Debiutant



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 19

Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3.5 AWD
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 09 Paź 2008, 14:11
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Pochwa. Co trzeba wymienić przy okazji rozrządu, bo to co wiem i się dowiedziałem, to: pasek (oczywiście), rolkę napinacza (ale nie wiem czy zwykłą czy jakiś zespół hydrauliczny napinacza bo i takie coś znalazłem w neciu) no i o dziwo pompę wodną (to mi rzekł specjalista od mechaniki motoryzacji Wink ). Czy to się zgadza bo muszę pokupować części, no i ta nieszczęsna pompa wody - znalazłem dwa rodzaje - do czerwca 2004 i od czerwca 2004. Trochę bez sensu ale tak chyba jest. Jakieś sugestie?
Powrót do góry
Piter_271

Debiutant



Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa
Posiadane auto: 2011 jeep gdc 5,7 hemi overland
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 09 Paź 2008, 21:01
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Z ta pompą to chyba ściema. zadzwoń do ASO, np do Skaczkowskiego. Lukis, wspominałes o pukaniu przy zmianie biegów. Mam coś takiego , kiedy skrzynia przerzuca z 1 na 2 -- co to jest ?
Powrót do góry
tedi

Stały Bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 178
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań pyrlandia :)
Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3.5 2005 Touring 4X4 CB PRESIDENT JOHNY II+antena PRESIDENT
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 09 Paź 2008, 23:41
Temat postu:

re


lukins napisał:
Pochwa. Co trzeba wymienić przy okazji rozrządu, bo to co wiem i się dowiedziałem, to: pasek (oczywiście), rolkę napinacza (ale nie wiem czy zwykłą czy jakiś zespół hydrauliczny napinacza bo i takie coś znalazłem w neciu) no i o dziwo pompę wodną (to mi rzekł specjalista od mechaniki motoryzacji Wink ). Czy to się zgadza bo muszę pokupować części, no i ta nieszczęsna pompa wody - znalazłem dwa rodzaje - do czerwca 2004 i od czerwca 2004. Trochę bez sensu ale tak chyba jest. Jakieś sugestie?


Witam z rozrzadem jest tak powinno sie wymieniac w okolicy 100 000 km lub nie rzadziej co 5 lat.Takie sa normy w zalozeniu producentow europejskich mysle ze Amerykancy nie maja cudownego srodka aby wymieniac rzadziej .Ale do rzeczy samej! mechanik ktory zalecil Tobie wymiane pompy wodnej widac jest expertem i swoja prace wykonuje solidnie.(tez tak robie jesli klient nie chce to na wlasne zyczenie i ja mu nie udzielam gwarancji na moja usluge) dlaczego wlasnie od tego zaczalem to proste,pompa wody jest napedzana paskiem rozrzadu czyli jest rowniez rolka tak jak pozostale Smile to poco wymieniac rolki skoro sa dobre proponuje sam pasek i tez powinno byc git hi hi nic blednego.A jesli chodzi o napinacz hydralliczny to niestety tez nalezy go wymienic on jest odpowiedzialny za prawidlowy naciag paska a wiadomo wszystko sie zuzywa.A co do twojej pompy to fakt trudno to ustalic dla przykladu posluze sie linkiem z allegro.Sprzedawca dokladnie zaznaczyl literki w nr vin do ktorego modelu jest ten zestaw moze to ci cos ulatwi http://moto.allegro.pl/item442854120_rozrzad_chrysler_pacifica_3_5_pasek_rolka_pompa.html#gallery dziwie sie tylko ze on nie sprrzedaje razem napinacza hydrallicznego bo to co on w zestawie oferuje to tylko rolka bez napinacza na innej akkcji mozna znaleźc caly napincz a nie rolke z tym ze tez brak napinacza hydrallicznego ktory jest niezbedny pozdrawiam Tedi
Powrót do góry
gadu-gadu
jack1313

Debiutant



Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 41

Posiadane auto: CHRYSLER PACIFICA 4*4, 3500, 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 12 Paź 2008, 17:49
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


pytanie: co dokładnie oznaczaja cyfry i litery w numerze VIN? jakie dane można z nich odczytać?
_________________
i co? fajne autko Smile
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Nie 12 Paź 2008, 17:49
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
dinek

Debiutant



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 14

Posiadane auto: Pacyfika 3,5L Limited
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 13 Paź 2008, 18:42
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Temat dla mnie wazny,musze zabrac sie za wymiane rozrzadu,ale oryginalne czesci wiele kosztuja,moze sa zamienniki godne polecenia,takie silniki maja 300M,wiec czesci napewno pasuja.Jesli ktos to wymienial prosze o rade.Mam z salonu wydruk potrzebnych czesci,ale napinacz i pasek to ponad1000z.Pozdro dla forumowiczow.
Powrót do góry
KwintoHK

Dyskutant



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice Bielska Białej
Posiadane auto: Chrysler Pacifica Limited 3,5L rok 2006
Piwa: 1/0
Wysłany: Wto 14 Paź 2008, 20:32
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Witam Panowie , co dzień to coś nowego udaje mi się odkryć z tym cackiem , opanowałem już CD i DVD ( filmy chodzą OK ! jest to banalnie proste , trzeba trochę zachodu ale czego się nie robi by mieć spokój podczas jazdy z maluchami i degustować się komfortem jazdy) , ale nie w tym rzecz.
Otóż mam pytanie do wszystkich :
Podczas zmiany pozycji w skrzyni z " P " na bieg " D " odczuwam lekkie szarpnięcia autem w momencie przechodzenia przez wsteczny i neutralny , mam to samo w Voyagerze 2000 r. czy to normalna praca siłowników w skrzyni ?
Podzielcie się opiniami czy u was też to występuje ,
Druga sprawa , czy można podczas jazdy przejść na Tip Tronik czyli samemu zmieniać biegi , czy trzeba się zatrzymać ?
Tak przy okazji to przy ręcznej zmianie biegów są tylko 3 , to w końcu ilu biegowa jest ta skrzynia ? Przy automacie są 4 czy 5 piegów ?
Pozdrawiam i proszę włączenie się do dyskusji.
_________________
Piękna Czarna Bestia !
Powrót do góry
gadu-gadu
Piter_271

Debiutant



Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa
Posiadane auto: 2011 jeep gdc 5,7 hemi overland
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 14 Paź 2008, 21:39
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


szarpniecie moze wystepowac i jest niemal zawsze, jesli parkowalej na nierownosci (zjad/podjad). Na P skrzynia blokuje sie na zebatkach, ktore blokuja ruch auta i przy nierownosci drogi mozna odczuc lekkie szarpniecie przy zmianie z P na inny bieg. U mnie zreszta tez czasem nieco szarpie przy przechodzeniu przez N ( Godge GC, Pacyfica) Mozesz smialo przechodzic z D na autostick i odwrotnie w czasie jazdy. Skrzynia jest 4-biegowa, choc 2008 ma chyba juz 5-tke...
Powrót do góry
dinek

Debiutant



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 14

Posiadane auto: Pacyfika 3,5L Limited
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 14 Paź 2008, 22:04
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


To sa normalne zachowania skrzyni,wduszenie hamulca niweluje ta dolegliwosc. Smile
Powrót do góry
KwintoHK

Dyskutant



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice Bielska Białej
Posiadane auto: Chrysler Pacifica Limited 3,5L rok 2006
Piwa: 1/0
Wysłany: Wto 14 Paź 2008, 22:16
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Dzięki Panowie , już jestem spokojny
_________________
Piękna Czarna Bestia !
Powrót do góry
gadu-gadu
dinek

Debiutant



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 14

Posiadane auto: Pacyfika 3,5L Limited
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 14 Paź 2008, 22:19
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


KwintoHK napisał:
Witam Panowie , co dzień to coś nowego udaje mi się odkryć z tym cackiem , opanowałem już CD i DVD ( filmy chodzą OK ! jest to banalnie proste , trzeba trochę zachodu ale czego się nie robi by mieć spokój podczas jazdy z maluchami i degustować się komfortem jazdy) , ale nie w tym rzecz.
Otóż mam pytanie do wszystkich :
Podczas zmiany pozycji w skrzyni z " P " na bieg " D " odczuwam lekkie szarpnięcia autem w momencie przechodzenia przez wsteczny i neutralny , mam to samo w Voyagerze 2000 r. czy to normalna praca siłowników w skrzyni ?
Podzielcie się opiniami czy u was też to występuje ,
Druga sprawa , czy można podczas jazdy przejść na Tip Tronik czyli samemu zmieniać biegi , czy trzeba się zatrzymać ?
Tak przy okazji to przy ręcznej zmianie biegów są tylko 3 , to w końcu ilu biegowa jest ta skrzynia ? Przy automacie są 4 czy 5 piegów ?
Pozdrawiam i proszę włączenie się do dyskusji.

Kwinto jesli bys mogl to napisz mi jak opanowac DVD nie moge ogladac naszych filmow,odtwarza tylko amerykanskie-prosze o pomoc i z gory bardzo dziekuje.
Powrót do góry
warmik

Stały Bywalec



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 144
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Chrysler Pacifica r 2006 3.5 www.chryslerpacifica.pl
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 14 Paź 2008, 22:26
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


dinek napisał:
KwintoHK napisał:
Witam Panowie , co dzień to coś nowego udaje mi się odkryć z tym cackiem , opanowałem już CD i DVD ( filmy chodzą OK ! jest to banalnie proste , trzeba trochę zachodu ale czego się nie robi by mieć spokój podczas jazdy z maluchami i degustować się komfortem jazdy) , ale nie w tym rzecz.
Otóż mam pytanie do wszystkich :
Podczas zmiany pozycji w skrzyni z " P " na bieg " D " odczuwam lekkie szarpnięcia autem w momencie przechodzenia przez wsteczny i neutralny , mam to samo w Voyagerze 2000 r. czy to normalna praca siłowników w skrzyni ?
Podzielcie się opiniami czy u was też to występuje ,
Druga sprawa , czy można podczas jazdy przejść na Tip Tronik czyli samemu zmieniać biegi , czy trzeba się zatrzymać ?
Tak przy okazji to przy ręcznej zmianie biegów są tylko 3 , to w końcu ilu biegowa jest ta skrzynia ? Przy automacie są 4 czy 5 piegów ?
Pozdrawiam i proszę włączenie się do dyskusji.

Kwinto jesli bys mogl to napisz mi jak opanowac DVD nie moge ogladac naszych filmow,odtwarza tylko amerykanskie-prosze o pomoc i z gory bardzo dziekuje.

jest na forum odpowiedni do tego temat, na głownej stronie Pacifici Evil or Very Mad
_________________
PACIFICA AWD 3.5 2006r.piękna bestia!!!!!
wszystko ma co można sobie zażyczyć !!!
WWW.CHRYSLERPACIFICA.PL forum poświęcone temu pięknemu autu
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
KwintoHK

Dyskutant



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice Bielska Białej
Posiadane auto: Chrysler Pacifica Limited 3,5L rok 2006
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 17 Paź 2008, 20:20
Temat postu:

zachowania skrzyni


Jeszcze jedno pytanie w sprawie skrzyni , czy to prawda że jeśli zatrzymuję się na wzniesieniu , a po zwolnieniu pedału hamulca samochód powinien stać nieruchomo ? mój trochę zjeżdża w dół do tyłu i aby stać muszę wcisnąć hamulec , sam nie wiem czy może tak być czy mam coś ze skrzynią, druga sprawa : słyszałem że stojąc w korku korzystnie jest przejść na bieg neutralny "N" a nie trzymać samochodu na "D" z wciśniętym hamulcem.
Proszę o komentarze i rady , opiszcie jaj wasze autko zachowuje się w powyższych przypadkach i przy jakim przebiegu. Mój ma 119 000 km.
Pozdrawiam
_________________
Piękna Czarna Bestia !
Powrót do góry
gadu-gadu
tedi

Stały Bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 178
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań pyrlandia :)
Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3.5 2005 Touring 4X4 CB PRESIDENT JOHNY II+antena PRESIDENT
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 17 Paź 2008, 20:27
Temat postu:

re re


Witam Smile
Moj sie nie cofa co prawda to moje pierwsze autko z automatem.Z tego co sie znam to powinien stac, a na prostym musi ciagnac do przodu oczywiscie na literce D.A w korku nie trzeba ustawiac na N choc sa tacy co to robia ale pytanie po co skoro to automat pozdro Tedi
sprostujcie mnie jesli sie myle
Powrót do góry
gadu-gadu
warmik

Stały Bywalec



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 144
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Chrysler Pacifica r 2006 3.5 www.chryslerpacifica.pl
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 17 Paź 2008, 21:36
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


to moje trzecie auto w automacie
1.ford scorpio
2.mercedes 124
3.moja ulubiona bestia (Pacifica)
i tak na wzniesieniu powinien stać ale jest pytanie jakie wzniesienie
na prostej powinien lekko ciągnąc do przodu
i na koniec nie ma biegu neutralnego"N" to "N" to jest by zatrzymały sie mechanizmy w skrzyni by można było wrzucić "D" lub "R"
"N" to nie luz choć teoretycznie można go tak nazwać lub stosować
KwintoHK może powinieneś wymienić olej a jesli nie był wymieniany do tej pory to go wymień przejedz około 3000 do 5000 km i znów go wymień, ten pierwszy raz to przepłuczesz skrzynie
A-604/41AE to typ naszej skrzyni
jesli chcemy dbać o skrzynie w naszych bestiach to warto wymienić olej co 40000 km
a teraz troche danych i historia

Autostick (to o naszych skrzyniach)
Autostick jest półautomatyczną skrzynią biegów stosowaną w Volkswagenie, a zaprojektowaną przez Chryslera. Oferuje ręczną możliwość zmiany biegów jak i pracę automatyczną. Podobny system został zaprojektowany przez Porsche i nazwany Tiptronic. Te systemy sterowania przekładnią są też nazywane "Manu-Matic".
Dodge Intrepid ES oraz Eagle Vision TSi były pierwszymi samochodami rynku północno amerykańskim, wyposażone opcjonalnie w systemem Autostick, a później od roku 1997 jako standardowe wyposażenie w Plymouth Prowler, a w 1999 roku w Chryslerze 300M. Dużo obecnie produkowanych modeli Chryslera jest oferowanych z tym systemem, wliczając w to 300, 300C, Chargera, Challengera, Sebringa, PT Cruisera, Crossfire, Pacifica, Chrysler Town & Country, Dodge Avenger, i Dodge Grand Caravan.

Zalety systemu
· Możliwość ręcznej zmiany biegów
· Możliwość ruszenia z 2 lub 3 biegu przy śliskiej nawierzchni aby poprawić przyczepność i uniknąć poślizgu kół przednich
· Pozwala na lepszy downshifting podczas zjeżdżania w dół ze stromych wzniesień w celu utrzymania stałej prędkości
· Lepsza możliwość wykorzystania osiągów silnika w czasie przyśpieszania

Komponenty oraz praca systemu
W pierwszych pojazdach Chryslera, system Autostick, miał zaprojektowane różne odmiany TCM, oraz układy zmiany biegów oraz pomiaru przełożenia. Układ pomiaru przełożenia sprawdzał który bieg jest wybrany i informował o tym kierowcę. Sterowanie pracą układu odbywa się poprzez wciśnięcie dźwigni w odpowiednim kierunku, która może zostać pchnięta w prawo (wrzucenie wyższego biegu) albo w lewo (zredukowanie biegu). Kiedy kierowca włącza dźwignię w którymś z tych kierunków układ sterujący wysyła sygnał do TCM, aby zmienić bieg na wyższy lub zredukować w zależności od decyzji kierowcy. Jeżeli użytkownik nie zmienia biegów w czasie jazdy w trybie Autostick, skrzynia automatycznie zmieni bieg na wyższy gdy obroty silnika dochodzą do maksymalnych obrotów, aby zapobiec uszkodzenia silnika lub skrzyni. Podczas zatrzymania, system automatycznie włącza pierwszy bieg. W razie uszkodzenia systemu przekładnia zostanie samoczynnie przełączona w pełny tryb automatyczny.
Pozdrawiam
warmik
_________________
PACIFICA AWD 3.5 2006r.piękna bestia!!!!!
wszystko ma co można sobie zażyczyć !!!
WWW.CHRYSLERPACIFICA.PL forum poświęcone temu pięknemu autu
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
KwintoHK

Dyskutant



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice Bielska Białej
Posiadane auto: Chrysler Pacifica Limited 3,5L rok 2006
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 17 Paź 2008, 21:45
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Pięknie "Warmik" to opisałeś , pełny profesjonalizm , dobrze mieć takiego znawcę na forum , mam tyko jedno pytanie , czy przechodzenie z trybu automatycznego w ręczy może odbywać się w dowolnym momencie i prędkości , czy należy zwolnić lub zatrzymać samochód ? np. jadąc 100 km/g i dojeżdżając do długiego i stromego zjazdu w dół , można przełączyć na tryb ręczy i włączyć np 2-kę ?
Pozdrawiam.
Ps. jaki olej stosować do naszych skrzyń ?
_________________
Piękna Czarna Bestia !
Powrót do góry
gadu-gadu
KwintoHK

Dyskutant



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice Bielska Białej
Posiadane auto: Chrysler Pacifica Limited 3,5L rok 2006
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 17 Paź 2008, 21:50
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


I jeszcze jedna sprawa "Warmik" , jeżeli wymiana oleju nie pomoże czy to oznaka jakiejś usterki , wady , czy oznaka znacznego zużycia ? Czy należy drążyć ten temat , czy nie przejmować się i jeżdzić dalej ? Sęk w tym że to wzniesienie wcale nie było znaczne , ale na prostej drodze sam jednak rusza do przodu.
_________________
Piękna Czarna Bestia !
Powrót do góry
gadu-gadu
warmik

Stały Bywalec



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 144
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Chrysler Pacifica r 2006 3.5 www.chryslerpacifica.pl
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 17 Paź 2008, 23:44
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Ad1.lepiej zwolnic
Ad.2 jesli wymiana oleju w skrzyni nie pomoże to chyba dalej nie mam co pisać
oczywiście że sie przejmować, koszt naprawy hydrauliki czy wymiana samych tarczek jest 5 razy mniejszy niz naprawa z wymiana połowy elementów w skrzyni bo się np. rozpadły tarczki i wszystko poszło sie je.... i jest zapchane, a jaka jest zapchane to spalił sie jakis tam moduł
chyba że masz juz odłożoną nowa skrzynie a to sie nie przejmować lać oktanki i ognia
skrzynia w naszych autach to słaby punkt ale jak sie dba to wytrzyma bardzo długo
w moim mesiu (nie lubiłem tego samochodu)było nalatane około 460000 km i skrzynia miała sie dobrze
jak wiadomo dla skrzyni automatycznej zabójstwem jest przegżanie lub bardzo długi postój (namiękaja tarczki i się rozpadają)trzeba go odpalic co jakiś czas by przemieliło olej w skrzyni
i oczywiście start w zimie zaraz po odpaleniu gdy jeszcze hydraulika nie napompowała sie !!!wiem wiem że zaraz ktos napisze że to juz nie są starego typu skrzynie ale materiały i działanie w zasadzie jest takie same uległy zmianie konstrukcje i oprogramowania do skrzyń
co do oleju to radze udac sie do ASO bo tam nie leje sie zwykłego ATF-a
warmik
_________________
PACIFICA AWD 3.5 2006r.piękna bestia!!!!!
wszystko ma co można sobie zażyczyć !!!
WWW.CHRYSLERPACIFICA.PL forum poświęcone temu pięknemu autu
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
jack1313

Debiutant



Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 41

Posiadane auto: CHRYSLER PACIFICA 4*4, 3500, 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 19 Paź 2008, 13:28
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


jeszcze raz pytam: jakie dane można odczytać z numeru VIN? przy niektórych częściach podają 8 i 10 ? cyfrę. dlaczego?
_________________
i co? fajne autko Smile
Powrót do góry
KwintoHK

Dyskutant



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice Bielska Białej
Posiadane auto: Chrysler Pacifica Limited 3,5L rok 2006
Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 19 Paź 2008, 18:48
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


jack1313 napisał:
jeszcze raz pytam: jakie dane można odczytać z numeru VIN? przy niektórych częściach podają 8 i 10 ? cyfrę. dlaczego?

10 - ta cyfra to na pewno rok produkcji np. 6 = 2006 , 8-ma nie wiem
_________________
Piękna Czarna Bestia !
Powrót do góry
gadu-gadu
KwintoHK

Dyskutant



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice Bielska Białej
Posiadane auto: Chrysler Pacifica Limited 3,5L rok 2006
Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 19 Paź 2008, 18:55
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Już wiem , wystarczy poszukać kolego , zobacz to : http://www.podlaska.policja.gov.pl/PP/data/kr/vin/side_1.html , wystarczy skromne - dzięki ....
_________________
Piękna Czarna Bestia !
Powrót do góry
gadu-gadu
lukins

Debiutant



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 19

Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3.5 AWD
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 20 Paź 2008, 12:14
Temat postu:

Re: zachowania skrzyni


KwintoHK napisał:
Jeszcze jedno pytanie w sprawie skrzyni , czy to prawda że jeśli zatrzymuję się na wzniesieniu , a po zwolnieniu pedału hamulca samochód powinien stać nieruchomo ? mój trochę zjeżdża w dół do tyłu i aby stać muszę wcisnąć hamulec , sam nie wiem czy może tak być czy mam coś ze skrzynią, druga sprawa : słyszałem że stojąc w korku korzystnie jest przejść na bieg neutralny "N" a nie trzymać samochodu na "D" z wciśniętym hamulcem.
Proszę o komentarze i rady , opiszcie jaj wasze autko zachowuje się w powyższych przypadkach i przy jakim przebiegu. Mój ma 119 000 km.
Pozdrawiam


Moim zdaniem może się cofać. Otóż.
Mechanika autamatycznej skrzyni oparta jest o fizyczne właściwości oleju i jego lepkości. Prosty przykład - latem, jak skrzynia jest ciepła, po odpaleniu i włączeniu D samochód sam jedzie, to jasne, ale zimą, gdy jest zimno w tej samej sytuacji auto ma jakby więcej mocy (osobiście muszę mocniej wcisnąć hamulec). W pierwszym przypadku bowiem, gdy olej jest ciepły jest równocześnie jakby rzadzszy (jak każdy smar i tłuszcz) a zimą jest gęstszy. Zasadę można przeczytać tu http://pl.wikipedia.org/wiki/Przek%C5%82adnia_hydrokinetyczna.
Tak więc jeśli wzniesienie jest większe, moc skrzyni przy obrotach "na luzie" (bardziej moc przenoszonego napędu) może być zbyt mała do utrzymania tej masy w miejscu i samochód może się staczać.
Powrót do góry
jack1313

Debiutant



Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 41

Posiadane auto: CHRYSLER PACIFICA 4*4, 3500, 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 20 Paź 2008, 20:24
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


kwinto dzięki Very Happy ale link zapodałeś. Aż bałem się wejść Very Happy
_________________
i co? fajne autko Smile
Powrót do góry
KwintoHK

Dyskutant



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice Bielska Białej
Posiadane auto: Chrysler Pacifica Limited 3,5L rok 2006
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 22 Paź 2008, 20:45
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


jack1313 napisał:
kwinto dzięki Very Happy ale link zapodałeś. Aż bałem się wejść Very Happy

z powodu policji ? czyżbyś miał coś na sumieniu ?
_________________
Piękna Czarna Bestia !
Powrót do góry
gadu-gadu
mymak

Czytelnik



Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): OSTRÓW MAZ
Posiadane auto: chrysler pacyfica
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 23 Paź 2008, 23:19
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


witam, mam male pytanko - ile gazu R 134a(klima) miesci uklad w mojej pacyfice 2006 r.(3 strefy, 2 parowniki).Pod maska nie mam zadnej wklejki z iloscia czynnika. Chcialem go zregenerowac, ewentualnie uzupelnic, a na oko nie bede nabijal. z góry dzieki.

PZDR
Mymak
Powrót do góry
gadu-gadu
KwintoHK

Dyskutant



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice Bielska Białej
Posiadane auto: Chrysler Pacifica Limited 3,5L rok 2006
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 24 Paź 2008, 08:18
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


mymak napisał:
witam, mam male pytanko - ile gazu R 134a(klima) miesci uklad w mojej pacyfice 2006 r.(3 strefy, 2 parowniki).Pod maska nie mam zadnej wklejki z iloscia czynnika. Chcialem go zregenerowac, ewentualnie uzupelnic, a na oko nie bede nabijal. z góry dzieki.

PZDR
Mymak


Tak naprawdę to po co Ci ta wiedza ? przecież sam sobie tego nie zrobisz! każdy serwis który zajmuje się klimą powinien to wiedzieć , a jeśli nie to poszukaj "normalnego" , wyuczonego i praktykującego chłodnika , jeśli jest fachowcem to uzupełni czynnik na podstawie ciśnienia po stronie ssącej układu , ewentualnie sprawdzi nieszczelność . Tak prawdę mówiąc to jeśli układ działa i chłodzi to po co chcesz w nim grzebać ? czynnik chłodniczy (freon) się ani nie ulatnia (przy szczelnej instalacji) ani nie zużywa, nie trzeba go wymieniać ! To jest obiekt zamknięty. Dla porównania : jak długo masz w domu lodówkę ? 5 , 10 lat ? i jeśli dobrze działa to wymieniasz czynnik lub w niej grzebiesz ? Nie ! a lodówka w zasadzie niczym od klimy się nie różni , poza ciśnieniem pracy. Ja jeżdziłem mondeo, gdy mu stuknęło 10 lat to go sprzedałem , ja go miałem 8 lat i z klimą palcem nie kiwnąłem. Jeśli koniecznie chcesz z nią coś robić to rób odgrzybianie dwa razy do roku , wiosna i jesień , to napewno się przyda.
Wierz mi , z wykształcenia jestem chłodnikiem i pracowałem w tym zawodzie. Pozdrawiam .
_________________
Piękna Czarna Bestia !
Powrót do góry
gadu-gadu
tedi

Stały Bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 178
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań pyrlandia :)
Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3.5 2005 Touring 4X4 CB PRESIDENT JOHNY II+antena PRESIDENT
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 24 Paź 2008, 22:20
Temat postu:

Klima


KwintoHK podpisuje sie tez mam take same zdanie nikt lodowka sie w domu nie martwi.Kolesie co namawiaja na wymiane czynnika z lekka przesadzaja
Powrót do góry
gadu-gadu
Morty

Debiutant



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3,5 Touring 2005 Signature
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 26 Paź 2008, 21:50
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Jak jest z tym rozrządem?w usa mowili ze wymiana co 100tyś.mil a tutaj co 90 tyś.km więc komu wierzyć?
Powrót do góry
bodo

Dyskutant



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 72
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Crysler Pacifica 4.0 AWD Touring 2007
Piwa: 1/3
Wysłany: Czw 30 Paź 2008, 17:04
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Do Pana "warmik"
Miło poczytać kogoś mądrego.
Przy okazji chce ubić własny interes Smile - czy mógłby Pan opisać działanie skrzyni z modelu 4.0 AWD - tj. skrzynia 6 biegowa tip-tronik.
Od wielu lat jeżdżę automatem ale Pacyfica AWD zachowuje się dziwnie, myślę, że jest to kwestia załączania i rozłączania napędu na 4, są jakieś dziwne szarpnięcia, nie wiem co mam o tym myśleć ?
_________________
pozdrawiam Bogusław
Powrót do góry
warmik

Stały Bywalec



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 144
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Chrysler Pacifica r 2006 3.5 www.chryslerpacifica.pl
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 30 Paź 2008, 20:45
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


bodo napisał:
Do Pana "warmik"
Miło poczytać kogoś mądrego.
Przy okazji chce ubić własny interes Smile - czy mógłby Pan opisać działanie skrzyni z modelu 4.0 AWD - tj. skrzynia 6 biegowa tip-tronik.
Od wielu lat jeżdżę automatem ale Pacyfica AWD zachowuje się dziwnie, myślę, że jest to kwestia załączania i rozłączania napędu na 4, są jakieś dziwne szarpnięcia, nie wiem co mam o tym myśleć ?

bez przesady opisz dokładnie co sie dzieje
a skrzynie masz wzasadzie taka sama jak my !!
_________________
PACIFICA AWD 3.5 2006r.piękna bestia!!!!!
wszystko ma co można sobie zażyczyć !!!
WWW.CHRYSLERPACIFICA.PL forum poświęcone temu pięknemu autu
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
bodo

Dyskutant



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 72
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Crysler Pacifica 4.0 AWD Touring 2007
Piwa: 1/3
Wysłany: Pią 31 Paź 2008, 10:07
Temat postu:

pacyfika 4.0 - skrzynia


Sytuacja wygląda tak : są szarpnięcia przy zmianie biegów z 2 na 3, po dłuższej jeździe ustępuje. Szczególnie jest to odczuwalne przy wolnym ruszaniu, jak depnę mocniej to nie czuć szarpnięcia.
_________________
pozdrawiam Bogusław
Powrót do góry
tedi

Stały Bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 178
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań pyrlandia :)
Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3.5 2005 Touring 4X4 CB PRESIDENT JOHNY II+antena PRESIDENT
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 31 Paź 2008, 10:53
Temat postu:

Re: pacyfika 4.0 - skrzynia


bodo napisał:
Sytuacja wygląda tak : są szarpnięcia przy zmianie biegów z 2 na 3, po dłuższej jeździe ustępuje. Szczególnie jest to odczuwalne przy wolnym ruszaniu, jak depnę mocniej to nie czuć szarpnięcia.


Kolego a oleju masz dosyc ? czasem przy tego typy dolegliwosciach pomaga wymiana na nowy i oczywiscie wymiana filtra.Chrysler zaleca wymiane oleju co 60000 tys pozdro Tedi
Powrót do góry
gadu-gadu
bodo

Dyskutant



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 72
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Crysler Pacifica 4.0 AWD Touring 2007
Piwa: 1/3
Wysłany: Pią 31 Paź 2008, 11:07
Temat postu:

pacyfika skrzynia


Wymiana nie jest potrzebna bo pacyfica ma 10.000 km. a co do poziomu to mam pewien problem, bo nie mam miarki poziomu oleju w skrzyni Smile, zakładam (nie wiem czy słusznie) ze jest właściwy bo nie ma zadnych wycieków a sam. jest prawie nowy. Spotkałem się z podobną usterką u znajomego i przyczyną szarpnięć była wyrobiona poduszka.
Czy mógłbyś polecić sprawdzony serwis ?
_________________
pozdrawiam Bogusław
Powrót do góry
lukins

Debiutant



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 19

Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3.5 AWD
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 31 Paź 2008, 12:02
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Jak to nie masz miarki poziomu oleju w skrzyni? Dobrze rozejrzałeś się pod maską? Tam powinny być dwie miarki - jedna (bliżej chłodnicy, większa) to olej w silniku, druga (stojąc przed maską, jest po prawej stronie bloku silnika, mniejsza niż od silnikowego) od skrzynki.
Powrót do góry
tedi

Stały Bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 178
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań pyrlandia :)
Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3.5 2005 Touring 4X4 CB PRESIDENT JOHNY II+antena PRESIDENT
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 31 Paź 2008, 12:05
Temat postu:

Re: pacyfika skrzynia


bodo napisał:
Wymiana nie jest potrzebna bo pacyfica ma 10.000 km. a co do poziomu to mam pewien problem, bo nie mam miarki poziomu oleju w skrzyni Smile, zakładam (nie wiem czy słusznie) ze jest właściwy bo nie ma zadnych wycieków a sam. jest prawie nowy. Spotkałem się z podobną usterką u znajomego i przyczyną szarpnięć była wyrobiona poduszka.
Czy mógłbyś polecić sprawdzony serwis ?

No to fakt autko prawie nowe.A co do miarki to brakuje ci jej czy niema bo jest iina forma sprawdzania poziomu oleju.Np. Audi lub VW ma kontrolke poziomu oleju w samej misce olejowej skrzyni.A co do poduszki przy tak malym przebiego nie sadze aby to ona byla winna.
Pytasz o fachowcow od skrzyn automatycznych to niemam nikogo sprawdzonego lecz slyszalem dobra opinie o tej firmie WWW.autoprecyzja.pl pozdro Tedi
Powrót do góry
gadu-gadu
bodo

Dyskutant



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 72
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Crysler Pacifica 4.0 AWD Touring 2007
Piwa: 1/3
Wysłany: Pią 31 Paź 2008, 15:29
Temat postu:

skrzynia do 4.0


Witajcie.
Miejsce na miarkę jest, tylko ze w nowych Pacyficach nie dają miarki, a jej miejsce jest korek Smile. Trzeba chyba sobie dokupić, nie przewidują aby Amerykanin mierzył poziom oleju.
_________________
pozdrawiam Bogusław
Powrót do góry
jack1313

Debiutant



Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 41

Posiadane auto: CHRYSLER PACIFICA 4*4, 3500, 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 04 Lis 2008, 15:58
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Panowie, mam pytanie: przymierzam się do wymiany klocków, filtrów itp. Mój kolega się tym zajmuje więc wpadłem na pomysł że kupię części na allegro a on mi to wymieni (wiadomo kasa misiu kasa).
Chciałbym aby ktoś mi podpowiedział jakiej firmy mam kupić części : klocki, filtry powietrza i kabinowy, końcówki drążka bo widzę że ceny są różne. Tak naprawdę do serwisu mam zamiar pojechać tylko ze skrzynią biegów (wymiana oleju). Czy klocki mają czujniki czy wymienia się je na "oko"?
czy jest to duży problem dla kogoś kto robi to stale w innych samochodach? chyba nie ma tam wielkiej "polityki", co? Filtr powietrza to chyba moge wymienić sam po co w serwisie? tylko jaki mam kupić ...
pomocy Very Happy
_________________
i co? fajne autko Smile
Powrót do góry
KwintoHK

Dyskutant



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice Bielska Białej
Posiadane auto: Chrysler Pacifica Limited 3,5L rok 2006
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 10 Gru 2008, 13:08
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Witam Panowie.
Szukam pomocy z przednim zawieszeniem
Otóż sprawa wygląda następująco :
po kupnie coś mi stukało z przodu , trzy stacje diagnostyczne badały i nic ! Nie mogli nic stwierdzić na 100 % - mówili że jest OK , a nadal stuka .
Więc szukałem metodą prób i błędów, wymieniłem gałki ( końcówki drążka kierowniczego ) bo miały lekkie luzy - nic stuka nadal , wymieniłem łączniki stabilizatora bo miały maleńkie luzy - nic stuka nadal , kolej na amortyzatory - ich sprawność to około 60 % ( kiedyś w mondeo miałem podobnie , amory sprawne a stukało , po wymianie ustało ), ale przecież tą metodą to wymienię całe auto , nie mówiąc o kosztach ,
Dwa pytania :
1. czy ktoś ma jakiś inny pomysł na moje stukanie ?
2. czy ma ktoś dojście do amorów przednich w dobrej cenie ? jeśli tak to proszę o namiary !
Pozdrawiam.
_________________
Piękna Czarna Bestia !
Powrót do góry
gadu-gadu
warmik

Stały Bywalec



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 144
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Chrysler Pacifica r 2006 3.5 www.chryslerpacifica.pl
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 10 Gru 2008, 16:32
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


KwintoHK napisał:
Witam Panowie.
Szukam pomocy z przednim zawieszeniem
Otóż sprawa wygląda następująco :
po kupnie coś mi stukało z przodu , trzy stacje diagnostyczne badały i nic ! Nie mogli nic stwierdzić na 100 % - mówili że jest OK , a nadal stuka .
Więc szukałem metodą prób i błędów, wymieniłem gałki ( końcówki drążka kierowniczego ) bo miały lekkie luzy - nic stuka nadal , wymieniłem łączniki stabilizatora bo miały maleńkie luzy - nic stuka nadal , kolej na amortyzatory - ich sprawność to około 60 % ( kiedyś w mondeo miałem podobnie , amory sprawne a stukało , po wymianie ustało ), ale przecież tą metodą to wymienię całe auto , nie mówiąc o kosztach ,
Dwa pytania :
1. czy ktoś ma jakiś inny pomysł na moje stukanie ?
2. czy ma ktoś dojście do amorów przednich w dobrej cenie ? jeśli tak to proszę o namiary !
Pozdrawiam.


a co z mocowaniami amortyzatorów sprawdzał ktoś
i druga sprawa co drążkami kierowniczymi one też mogą postukiwać(choć rzadko bardziej luzy na kierownicy)
może popukiwać zacisk, klocki(przy hamowaniu nie powinny)
mogą być wyrobione gumy na stabilizatorze tez będzie stukot
i w zasadzie ostatnia rzecz to wahacze
wiem nie pocieszyłem Cię
_________________
PACIFICA AWD 3.5 2006r.piękna bestia!!!!!
wszystko ma co można sobie zażyczyć !!!
WWW.CHRYSLERPACIFICA.PL forum poświęcone temu pięknemu autu
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
Morty

Debiutant



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3,5 Touring 2005 Signature
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 23 Gru 2008, 16:15
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Witam.

Mam pytanie czy w waszych autach jak jest skrzynia w pozycji neutralnej to mozecie wkrecic silnik do wysokich obrotow?bo umnie przy 3500 odcina.
Powrót do góry
tedi

Stały Bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 178
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań pyrlandia :)
Posiadane auto: Chrysler Pacifica 3.5 2005 Touring 4X4 CB PRESIDENT JOHNY II+antena PRESIDENT
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 24 Gru 2008, 00:00
Temat postu:

Re re


Kolego to jest normalne tak ma byc. pozdro Tedi
Powrót do góry
gadu-gadu
KwintoHK

Dyskutant



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice Bielska Białej
Posiadane auto: Chrysler Pacifica Limited 3,5L rok 2006
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 24 Gru 2008, 10:33
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Witam Panowie.
Postanowiłem podzielić się z Wami wynikiem moich prac przy naszej bestii bo udało mi się rozwiązać problem stukań i pukań o których pisałem wcześniej , okazało się że powodem są mocowania amortyzatorów . Można to w bardzo prosty i łatwy sposób sprawdzić , lecz na trzech stacjach diagnostycznych które odwiedziłem na to nie wpadli . Dla mniej wtajemniczonych podaję że wystarczy wjechać na " trzepaczkę " do sprawdzania sprawności amortyzatorów , podnieść maskę i chwycić śrubę która wystaje z mocowania amortyzatora. Po włączeniu trzepaczki można wyczuć bardzo wyrażnie stuki ! Wszyscy sprawdzali zawieszenie wzdłuż i wszerz i nic. Podawali możliwe powody : gałki , łączniki , ( to wymieniłem) gumy stabilizatora , sworznie , wahacz ........ wymieniłbym pół auta a dalej by stukało.
Zastanawiam się nad zasadnością wymiany tych mocowań już teraz , bo amortyzatory mają sprawność 57 % i 60 % , więc są całkiem niezłe , może sprawność nie jest najlepsza ale różnica między nimi jest mała
(dopuszczalna różnica do 15 %) , więc chyba poczekam jeszcze jakiś czas i wymienię mocowania wraz z amortyzatorami , gdyż po wymianie samych mocowań , może się okazać że również będzie pukać , bo amory mogą również to robić , miałem tak w voyagerze (tył) amory były OK a również stukało na dziurach , po wymianie ustało , a po za tym i tak w obu przypadkach : amory czy mocowania trzeba ustawiać zbieżność , więc poczekam i zrobię wszystko razem .
Przy okazji wyszło że mam wyciek na przewodzie od wspomagania , są dwa : dłuższy zawijany - chyba od powrotu i krótszy chyba ciśnieniowy ( kto ma doświadczenie w tej kwestii ? - proszę o potwierdzenie lub proszę mnie poprawić ) cieknie mi tek krótszy -ciśnieniowy , znalazłem taki za około 280 zł , ma ktoś dojście do takich części ? a może macie namiary na amortyzatory i mocowanie w dobrej cenie ?
Pozdrawiam i życzę wszystkim "Wesołych Świąt"
_________________
Piękna Czarna Bestia !
Powrót do góry
gadu-gadu
minor666

Dyskutant



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 72
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Pacifica 3,5 AWD LIMITED
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 27 Gru 2008, 20:58
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Witam
co do cześci do naszych autek to polecam skle w Olkuszu, kupowałem tam filtry oleje do wymiany, klocki......ceny przystępne i szybka wysyłka
http://www.usa.istore.pl/sklep,2602,,,02,,pl-pln,17828,34608.html
Powrót do góry
Luk.

Czytelnik



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość / region): Biała Podlaska
Posiadane auto: Crysler pacifica 3,5 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 16 Mar 2009, 22:10
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Dzieki kolego minor666 za ten adres www. kupiłem tam oleje i fliltry do skrzyni i silnika z kabinowym włącznie, olej ATF 4 i Mopar silnikowy. Za wszystko zapłaciłem 530 zł, szybka dpstawa itp. Smile
_________________
Luk.
Powrót do góry
dinek

Debiutant



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 14

Posiadane auto: Pacyfika 3,5L Limited
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 18 Mar 2009, 21:17
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Dien dobry koledzy ostatnio pojawil sie problem w mojej besti,czas na wymiane rozrzadu,ale na wolnych obrotach zapala sie kontrolka oleju,rzadko ale na sekunde,gdy dlugo stoje,olej zmieniony 8000km temu,gdy zrobie N lub P i dodam gazu gasnie,obroty wydaja mi sie male 650-750 w tej granicy,w polowie podzialki miedzy 500-1000na obrotomierzu,dodan ze dzieje sie to od 2-3dni,kiedy go przegazowalem problem znikl dzisiaj.Bardzo mnie niepokoi ta kontrolka,przebieg besti to107000km,moze ta kontrolka informuje o zmianie oleju,chociaz komputer nie wyswietla zadnej informacji-prosz o porady forumowiczow!!!
Powrót do góry
zbyhol

Czytelnik



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): MAZOWIECKIE
Posiadane auto: CHRYSLER PACIFICA 3,5 4x4
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 07 Maj 2009, 21:47
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


Witam - Jestem tu nowy (od dziś) bardzo się ucieszyłem , że znalazłem to forum (szkoda tylko , że tak późno) jeździłem wcześniej przez 5 lat CRYSLER GRAND VOYAGER 2,5 CRD ,teraz mam coprawda od miesąca PACIFICĘ 3,5 4x4 2004 rok .
Ucieszyłem się postem KwintoHK , że znalazł przyczynę pukania , też byłem na stacjach wymieniłem gumy stabilizatora , drążek , i końcówkę i dalej puka , u mnie czasami przy wolnej jeździe przy skęconych kołach i przy mocnym zachamowaniu jest taki bardzo wyraźny PUK
Pozdrawiam
Powrót do góry
gadu-gadu
partusa.pl

Czytelnik



Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): wałbrzych
Posiadane auto: voyager
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 07 Maj 2010, 22:46
Temat postu:

Re: ( Chrysler Pacifica ) rozrzad i mechanika


pochwa , wymiana rozrządu tylko z pompą wody , komplety sa 2 dla packi 2004 i powyżej , inne pompy wody
_________________
www.partusa.pl
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum CHRYSLER Forum Strona Główna -> ( Chrysler Pacifica ) Oceń swoje auto Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Chrysler Pacifica »

Opinie o samochodach Chrysler Pacifica - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Pacifica ) Oceń swoje auto

11) ASO »

Chrysler200

46 777

2015r.

155 000 km

pomorskie

ChryslerTown & Country

56 900

2016r.

244 000 km

mazowieckie

ChryslerTown & Country

72 999

2016r.

155 000 km

podkarpackie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System