Może nie działać u ciebie kluczykowanie....musisz brać to pod uwagę.
Sprawdź tak:
Pierwszy sposób:
1.Kluczyk w pozycji włączone.Wyświetlają się km.
2.Wciskasz trip i reset.Trzymasz przez 3-5 sekund.Puszczasz przyciski.
3.Przyciskasz i puszczasz trip.Licznik kilometrów mruga i wyświetla kody w cyfrach. Koniec kodów albo brak to 55.
Drugi sposób:
1.Kluczyk w pozycji wyłączone.
2.Wciskasz trip i reset i przekręcasz kluczyk.Puszczasz.
3.Przyciskasz i puszczasz trip.Licznik i kody jak powyżej w pierwszym wariancie.
Trzeci sposób:
1.Kluczyk w pozycji włączone.
2.Wciskasz trip i reset, trzymasz.Przekręcasz kluczyk w drugie położenie aż zaświecą się wszystkie kontrolki.
3.Trzymasz trip reset przez 3-5 sekund.Puszczasz.
4.Przyciskasz i puszczasz trip.Licznik i kody jak przy poprzednich wersjach.
Test zegarów:
1.Kluczyk w pozycji wyłączone.
2.Wciskasz trip i reset i trzymasz a kluczyk przekręcasz w pozycję włączone.Przyciski wciśnięte aż wyświetli się napis code.
3.Puszczasz przyciski.
4.Błędy na wyświetlaczu i albo 999 brak/koniec.
5.Następują kolejne testy zegarów prędkościomierza,obrotomierza,poziomu paliwa,temperatury...wszystkie w 4 cyklach zakresu.
Po wszystkich testach wyłączasz kluczyk i kończysz procedurę.
Powodzenia i daj znać czy pomogło.
Pozdro _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Dołączył: 05 Sty 2014 Posty: 46 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kępice/Słupsk Posiadane auto: Chrysler Grand Voyager, 2.5 TD, 1999
Piwa: 0/2
Wysłany: Czw 28 Maj 2015, 14:22
Temat postu:
kluczykowanie
Witam cię mk0367 .Miałem dać znać jak przeszło kluczykowanie,otóż w 1i2 sposobie wyskoczyła mi cyfra 55,zaś przy 3i4 najpierw 999 i nastąpił test zegarów,tak że chyba jest wszystko ok.Aha jeszcze jedno czy masz może jakąś wiedze na temat zaślepienia zaworu EGR jeśli tak to podziel się,z góry dziękuje i Pozdrawiam.
Witam cię mk0367 .Miałem dać znać jak przeszło kluczykowanie,otóż w 1i2 sposobie wyskoczyła mi cyfra 55,zaś przy 3i4 najpierw 999 i nastąpił test zegarów,tak że chyba jest wszystko ok.Aha jeszcze jedno czy masz może jakąś wiedze na temat zaślepienia zaworu EGR jeśli tak to podziel się,z góry dziękuje i Pozdrawiam.
U mnie EGR jest sprawny.
Ogólnie zawór EGR dzięki swojej pracy obniża temperaturę pracy w komorach ,obniża toksyczność spalin-ekologia,obniża spalanie......a uszkodzony powoduje spadek mocy,problemy z obrotami itp.
Zawór pracuje czyli podaje spaliny przy określonych obrotach silnika i w pewnych warunkach itp ...żeby nie powodować problemów z pracą.
Co do zaślepiania to jeśli jest sprawny(nie sprawny wywala błąd) to możesz dokupić specjalne elementy.Dobrze jest zaślepić przed zaworem i na drugim końcu.
Zaślepienie powinno dać wzrost mocy w pewnych zakresach...co do kultury pracy to różnie. Tylko co na to komp?Powinno się go oszukać jeśli jest podłączony elektryką z EGR-em.
Jeśli nie masz problemów i masz sprawny EGR to pamiętaj o podniesieniu temperatury spalania po jego usunięciu.
Możesz rozebrać go i wyczyścić. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
W moim aucie nie widzę żeby był połączony z elektryką , zresztą tam są chyba dwa. A jak mogę sprawdzić czy EGR jest sprawny.
Masz sterowanie za pomocą podciśnienia, powinieneś mieć wężyk od kolektora dolotowego.Przy różnym stopniu położenia przepustnicy podciśnienie otwiera albo zamyka przepływ spalin.Sprawdź czy podciśnienie jest i stan wężyka .
Myślę że po zdemontowaniu wlotu spalin do kolektora dolotowego i operowaniu gazem powinieneś widzieć co się dzieje.
Egr będzie puszczał albo nie spaliny...przy wolnych nie powinien......ale poszukaj jakiej informacji o egr-ze w twoim dieslu. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Grand Voyager ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.