Czy może ktoś miał taką przypadłość że przy zwalnianiu zaczynają migać dwie kontrolki ( przepustnicy i BAE )
Z odczytu można wywnioskować że za dużo powietrza przepływa na wlocie.
Po zgaszeniu i ponownym zapłonie znikają.
Co można zrobić przy tej dolegliwości?
Problem rozwiązany
Po wymianie zaworu EGR wypadł oring z rurki w kolektorze ssącym, i zaciągał lewe powietrze, błąd który odpowiadał na te kontrolki to P061A (Działanie momentu obrotowego 2 ETC) i P2173 (Wysoki przepływ, wykryto nieszczelność próżni )
Tak ze jest już ok , teraz tylko przyjemność z jazdy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler 300C ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.