Zbliża się lato a co za tym idzie upały, więc zdecydowałem o przeglądzie klimatyzacji.
Podpiąłem się komputerem i wyskoczył mi aktywny błąd P0645 (Przerwany obwód A/C)
Przejrzałem bezpieczniki przekaźnik i na tą chwilę nie ma efektu, sprzęgło elektromagnetyczne nie zamyka się.
W najbliższym czasie przemierzę oporność cewki sprzęgła czy ma te 5 om, być może cewka jest uszkodzona.
Jeśli ktoś miał podobny przypadek proszę o podpowiedzi.
Zauważyłem że mało jest aktywnych na tym forum, ja staram się rozwiązywać problemy obsługiwanych przeze mnie kilku Chryslerów.
Dołączył: 29 Sty 2015 Posty: 81 Skąd jesteś (miejscowość / region): Dolny Śląsk Posiadane auto: Chrysler Grand Voyager 2.5CRD rok produkcji 2005
Piwa: 1/8
Wysłany: Wto 12 Kwi 2016, 13:03
Temat postu:
Re: ( Chrysler 300C ) Bład P0645
A sprawdzałeś wtyczkę od sprężarki, u mnie była wypięta
Dołączył: 05 Mar 2015 Posty: 381 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lublin Posiadane auto: n/a
Piwa: 37/0
Wysłany: Wto 12 Kwi 2016, 18:24
Temat postu:
Re: ( Chrysler 300C ) Bład P0645
Myślę, że nie szukałbym problemu we wtyczce bo ten obwód nie jest monitorowany. Ten kod wskazuje na usterkę obwodu sterowania przekaźnikiem załączającym cewkę sprężarki. Na tym obwodzie szukałbym usterki, czyli: przekaźnik, przewody do przekaźnika, bezpiecznik i ostatecznie wtyczka komputera i sam komputer
Cewka kompresora sprawna na krótko można zamknąć i uruchomić AC . zostaje do sprawdzenia przewody od kasety sterowania do komputera i z komputera do cewki przekaźnika. Jeśli koś miałby schemacik elektryczny był bym wdzięczny, nie ukrywam że pomogło by i skróciło czas poszukiwań.
Jest sukces usterka znaleziona. Pomocną informacją był potężny plik PDF który udało mi się dostać, który zawiera około 10 tyś stron związanych z instalacją 300C .
Maiłem chwilę zwątpienia czy sam znajdę usterkę, ale kiedy zobaczyłem w serwisie nieporadność mechaników, wyposażeni w DRB 3 i udzielonej przeze mnie informacji co sprawdziłem, ( nie znaleźli usterki) dało mi siłę i motywację aby znaleźć usterkę.
Po krótkiej analizie w pdf -u i znalezieniu w nim kolorystyki przewodów oraz wtyczek i złączy zacząłem przeczesywanie instalacji i znalazłem na wtyczce C przewód LBOR przerwany ( LBOR to kolorystyka w schemacie jasno niebieski z pomarańczowym paskiem)
Czyli informacja , błąd P0465 pokrywał się z prawdą.
Dziękuję wszystkim za sugestie w rozwiązywaniu problemów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler 300C ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.