Witam serdecznie, jestem pierwszy raz na tym forum dla właścicieli pięknych chryslerkow ☺
Otóż po zakupie porzadny serwis w garazu! podciagnelismy z tesciem rękawy i w weekend nowy rozrząd, termostat, gumy wachaczy, drazki, sprzęgło z dociskiem i lozyskiem, przeglad skrzyni, łapa do regeneracji oleje itd. (Termostat wymienić było najgorzej...)
Niestety popełniliśmy jakiś błąd, chociaz po odpaleniu autko kręciło ładnie na jałowym 20min to w pewnym momencie jakby walenie młotem w okolicach silnika i gasniecie.
Teraz rozkminka co to bylo!?!
Wał się obraca ale po zdjęciu rozrusznika widać na kole zamachowym rysę, chyba jej nie było. Z istotnych, pompa wtryskowa była przesunięta wzgl rozrzadu o kilka ząbków, co postawiliśmy przy wymianie rozrządu, choć wcześniej chodził ok.
Może rozpadła się tarcza sprzeglowa? czy sprawdzić rozrzad?
Ponadto kluczykowanie wykazało takie błędy:
P 1651
P 0627
P 1685
Dzięki wielkie za pomoc!
Re: ( Chrysler Grand Voyager ) Błędy i stuki Voyager 2.5CRD
Jak pompa wtryskowa była poprzednio nie na znakach o kilka ząbków i auto paliło to musiało być na rozrządzie coś nie tak, albo inna pompa . U mnie w lancerze był ścięty bolec co koło zębate ustawiał i tłoki o zawory z lekka uderzały, ale w/g tego co napisałeś, to ok było.
W/g mnie nie tak prosto amatorowi sprzęgło założyć . Tarczę sprzęgłową centralnie ustawić bez wałka, to sztuka . Z tyłu silnika jest czujnik położenia wału, od strony kierowcy z kanału dostęp , przynajmniej tak w moim widziałem , może tarcza sprzęgła się rozpadła i go uszkodziła ?
Re: ( Chrysler Grand Voyager ) Błędy i stuki Voyager 2.5CRD
Sprzęgło jest raczej ok, ale poleciały dźwigienki popychacza na 1tloku na wydechu. Myślę, że nic innego, zawór chodzi prawidłowo. Wymienię je i zobaczymy. A co do pompy to jej ustawienie ponoć nie ma znaczenia.
Re: ( Chrysler Grand Voyager ) Błędy i stuki Voyager 2.5CRD
Wymiana dźwigienek pomogła ?
To może być też problem z popychaczami. Chyba u mnie coś takiego gdy mroźno stało się, silnik mocno stuka na wolnych obrotach, a wcześniej ok jeździł, łomot jest od strony paska rozrządu z dołu silnika jak i z góry . Im cieplejszy tym ciszej. Z tego co czytałem to najpewniej popychacze. Olej za gęsty i popychacz za mocno wysunięty , tłok uderza w zawór jak przypuszczam. Auto po wymianie oleju przejechało 7 000 km, w/g mechanika olej castrol 10/40 , możliwe że poprzedni właściciel coś dolał do oleju, bo kontrolka ciśnienia na zagrzanym świeciła . Zastanawiam się czy wymienić popychacze, czy kupić jakiś środek co wlewa sie do oleju by kanały wymyło . Potem wymiana oleju , filtra i może wystarczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Grand Voyager ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.