Chrysler

ogłoszeniaceny używanychwiadomościforumoponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Chrysler Sebring ) sebring odpowietrznik układu chłodzenia 2.7 V6



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CHRYSLER Forum Strona Główna -> ( Chrysler Sebring ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yaro0465

Debiutant



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 24
Skąd jesteś (miejscowość / region): lublin
Posiadane auto: Chrysler Sebring
Piwa: 5/5
Wysłany: Sro 09 Sie 2017, 19:31
Temat postu:

sebring odpowietrznik układu chłodzenia 2.7 V6


sebring touring model 2005

Witam,

Niedawno zadarzy mi sie problem z tym ustrojstwem. Pojechałem z rodziną na wczasy i po dojechaniu na miejsce pękł ten odpowietrznik (był prawie nowy załozony 3 mies wcześniej, zamiennik Standarda). Wywaliło mi cały płyn bo oderwało górę. Wcześniej zmieniłem korek na zbiorniku wyrównawczym bo na poprzednim sparciała guma i poodpadała. Po zmianie korka przewody przez które przepływa płyn chłodniczy jak się silnik rozgrzał trzymały wysokie ciśnienie tak, że nie dawało się ich prawie ugiąć. To była też przyczyna rozerwania odpowietrznika. Zamówiłem nowy (zamiennik Dorman) i na miejscu naprawiłem auto, ale żeby zabezpieczyć się przed podobną ewentualnością podczas powrotu z wczasów (do przejechania ponad prawie 500 km) zdjąłem gumę z korka tak by redukować to ciśnienie i dojechałem bez problemów. Założyłem, że może to być problem z uszczelką pod głowicą lub termostat (ten był wymieniany jakieś 1,5 roku temu - zamiennik standard).
Jak przyjechałem zamówiłem tester głowicy, dziś przyszedł, sprawdziłem, płyn nie zmienia koloru więc z głowicą a właściwie z głowicami wszystko wydaje się być OK, ale jeśli zdejmę korek i potrzymam silnik na wyższych obrotach a potem wrócę do jałowych to po około minucie w zbiorniczku zaczynają pojawiać się bąbelki stąd było moje podejrzenie o głowicę, ale płyn w czujniku nie wchodzi w reakcję i nie zmienia koloru czyli to nie są bąbelki CO2 a jeśli nie CO2 to czego ? Kupiłem nowy korek, nie zamiennik a oryginał MOPAR, myślałem, że ten zamiennik miał zbyt twardą sprężynę, ale oryginał ma tak samo.
W sumie to zastanawiam się o co chodzi, bo nie mam ochoty na powtórkę z rozrywki w postaci rozerwania następnego odpowietrznika ....
Macie jakieś sugestie, może ktoś miał coś podobnego z tym silnikiem ? Samochód jest z 2005 roku.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum CHRYSLER Forum Strona Główna -> ( Chrysler Sebring ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Chrysler Sebring »

Opinie o samochodach Chrysler Sebring - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Sebring ) Porady, problemy techniczne


ChryslerTown & Country

72 999

2016r.

155 000 km

podkarpackie

ChryslerPT Cruiser

5 390

2001r.

254 445 km

pomorskie

Chrysler200

46 777

2015r.

155 000 km

pomorskie

ChryslerGrand Voyager

28 500

2008r.

280 000 km

łódzkie

ChryslerSebring

15 490

2008r.

143 936 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System