Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Mam problem z moim sebringiem i nie wiem co się dzieje.
Auto wydaje się być trochę zamulone szczególnie na niskich obrotach, chociaż nie wiem czy tak powinno być, bo jest tak od zakupu.
Regularnie zapala mi się check engine, a to błędy sond lambda, a to egr, błędy są różne i też na benzynie.
Szczególnie zapala się na trasie po wyprzedzaniu i wkręceniu na wysokie obroty.
U mechanika byłem jak zapaliło się przez egr, mechanik podłączył podkomputer, posprawdzał i mówi, że egr normalnie pracuje, a ten typ tak ma- paliwo mu nie pasuje, jest to wersja na rynek europejski, więc na benzynie ten typ tak nie powinien mieć.
Po 4 tys kilometrów ubytek oleju jest minimalny, dolewać nie muszę.
Na rozgrzanym silniku obroty spadają do 500 i po puszczeniu hamulca auto stoi(automat) gwałtowne wciśnięcie gazu kończy się szarpnięciem, jakby chciał dostać się pod ziemię.
U mnie w regionie jest problem z dobrymi mechanikami i po prostu pomału mi ręce opadają.
Pomiar z analizatora spalin wg. diagnosty był prawidłowy na obu paliwach.
Może to kilka roznych spraw? Na samej benzynie tez tak masz ? Gdyby na gazie benzynę dodawał to tak może krzyczeć . W moim 1 punktowym cos jest na benzynie uszkodzone i zawsze cieknie paliwem w gazniku. Muli na wolnych obrotach , na średnich bez mocy . Teraz pompę paliwa mam odłączaną i mocy dostał .
Nowsze układy gazowe dodają paliwa gdy większe zapotrzebowanie mocy , może masz tak gaz wyregulowany, ze paliwo za szybko podaje, mieszanka za bogata bo paliwo i gaz rownoczesnie
W moim voyagerze 2,5b z 1994 r dałem przekaźnik co załącza się z cewki zaworu gazowego i dopiero wtedy podaje napięcie na styk przekaźnika co fabrycznie steruje pompką paliwowa. Tak gdy mam auto na gazie pompa paliwowa jest wyłączona, ale paliwo mi spływa i trochę trwa nim zapali gdy na benzynie chcę , jakiś zawór zwrotny planuję dać, może taki co w urządzeniach chłodniczych ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Sebring ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.