Witam Wszystkich.
Mam mały problem z moim Cabrio.
Auto w zimę prawie nie używane.
No i tak pewnego dnia w Styczniu wyjeździłem paliwo prawie do zera :oops:
Po zatankowaniu nie chciał zapalić. Kręcił , ale zaskoczył dopiero za czwartym razem.
Było wszystko ok. i jakiś tydzień temu znowu było mało paliwa, zatankowałem, przejechałem
kawałek , zgasiłem auto, i po chwili znowu ruszyłem.
Zaczął dziwnie się zachowywać , tak jakby odcinało mu paliwo ( później zauważyłem jakby przy tych samych
obrotach ok. 22000), zgasiłem , opaliłem i wszystko wróciło do normy.
Teraz czasem jak postoi kręci ale zapala za trzecim, czwartym razem i czasem w trakcie jazdy wraca to niby
odcinanie paliwa , po dodaniu gazu traci moc , ale nie gaśnie.
Macie jakiś pomysł co to może być. Może układ paliwowy mi się zapowietrzył , może wiecie jak odpowietrzyć ?
Dołączył: 18 Sty 2018 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gliwice Posiadane auto: Chrysler Stratus Cabrio 2.0
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 10 Kwi 2018, 13:25
Temat postu:
Re: ( Chrysler Sebring ) Prawdopodobnie odcina paliwo. Dlaczego?
A może pompa paliwa pociągnęła jakiś syf i teraz gdzieś przytkał ci on układ paliwowy. Wiesz jak jest. Odpalasz auto jest ciśnienie w układzie. Gasisz - spada i tym samym syf się cofa lub opada gdzieś niżej. Później odpalasz, ciśnienie rośnie i pcha syf gdzieś dalej i znów coś przytykane więc tym samym ogranicza przepustowość
Przyczyn może być sporo i wcale nie musi to być wina paliwa
Re: ( Chrysler Sebring ) Prawdopodobnie odcina paliwo. Dlaczego?
Zastanawia mnie fakt , że w trakcie jazdy gdy pojawia się usterka moc spada/rośnie(szarpie) przy tych samych obrotach (2200) Natomiast na biegu jałowym po dodaniu gazu moc spada i rośnie w tych samych odstępach też przy tych obrotach. Gaszę silnik , odpalam i jest ok.
Dołączył: 18 Sty 2018 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gliwice Posiadane auto: Chrysler Stratus Cabrio 2.0
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 10 Kwi 2018, 15:08
Temat postu:
Re: ( Chrysler Sebring ) Prawdopodobnie odcina paliwo. Dlaczego?
Zawsze możesz skoczyć do kogoś, podpiąć się pod kompa i pojeździć trochę. Może to wina jakiegoś elektrycznego podzespołu. Wtedy komp to może zanotować/pokazać
Re: ( Chrysler Sebring ) Prawdopodobnie odcina paliwo. Dlaczego?
może filtr paliwa wymień i na innej stacji tankuj .
W benzynie jak zimę postoi bywa wydziela się coś lepkiego , w ON tez . Filtr w najlepszym przypadku przytyka .
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 23 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kłodawa Posiadane auto: Chrysler Sebring 2.0 04'
Piwa: 1/0
Wysłany: Czw 22 Lis 2018, 11:44
Temat postu:
Re: ( Chrysler Sebring ) Prawdopodobnie odcina paliwo. Dlaczego?
Witam..Ja też mam taki problem ze jak sie zagrzeje to nie wchodzi mi na obroty i max 2200 obrotów...zapala sie check engine....ale po wyłączeniu i wączeniu silnika powraca do normalności....
I mam takie pytanie..Czy to na pewno czujnik położenia wałka rozrzadu??
Re: ( Chrysler Sebring ) Prawdopodobnie odcina paliwo. Dlaczego?
Jeżli chcesz sprawdzić czy to czujnik połorzenia wałka po prstu wypnij z niego wtyczkę w momęcie kiedy silnik pracuje normalnie i zobacz jakie są objawy. Ja byłem u diagnosty podłączył do kompa i było jasne. Ale sprawdził też manualnie wypinając wtyczkę.
Czujnik kosztuje ok. 100 zł. , a wymiana jest banalnie prosta. _________________ Pozdrawiam.
Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mazowieckie Posiadane auto: Chrysler Sebring LX, Sedan, 2.7, 2004r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 03 Kwi 2019, 22:17
Temat postu:
Re: ( Chrysler Sebring ) Prawdopodobnie odcina paliwo. Dlaczego?
U mnie też pojawił się problem z odcinaniem/odłączaniem pompy paliwa przy mocniejszym wciśnięciu pedału"gazu".
Przy odpalonym silniku chodzi normalnie, nie falują obroty zarówno na zimnym jak i rozgrzanym.
Na postoju "zamykam" obrotomierz przy 3500-4000 obr/min. ale jak wcisnę pedał gazu do oporu to odcina paliwo.
Podczas jazdy mogę zamykać obrotomierz do końca czyli około 6500 obr/min. po czym wrzuca na kolejny bieg.
Ale jak chcę dynamicznie przyspieszyć lub wyprzedzić tak żeby zrzuciło na niższy bieg to jest odcinka paliwa.
Zauważyłem też, że jak na postoju daję w pedał gazu do podłogi to przez chwilę rozjaśniają się u mnie wszystkie światła i zapala kontrolka "cruise" na kilka sekund oraz gasną wszystkie inne wskaźniki na desce.
Kolejny objaw to przy zgaszonym silniku ale przekręceniu stacyjki na zapłon i wciśnięciu pedału gazu na max, słyszę odpalaną pompę paliwa i można tak deptać i za każdym razem słychać + coś klekocze przy przepustnicy (na nieodpalonym silniku).
Po dłuższym przytrzymaniu gazu w pozycji na max na desce pojawia się błąd "no bus".
---------
Edit:
Spalanie na kompie pokazuje od 13-14L/100km. (długodystansowe)
Sprawdzałem rzeczywiste po zatankowaniu do pełna i przejechaniu 100km. wychodzi około 8,5-10L/100km. (sprawdzałem kilka razy na różnych trasach)
Może to coś z czujnikiem ciśnienia powietrza jest nie tak?
Wszystkie rury za filtrem powietrza aż do kolektora są szczelne (sprawdzałem organoleptycznie)
Brakuje mi pomysłów.
I najważniejsza kwestia, o której nie napisałem. W serwisach (nawet autoryzowanych) rozkładają ręce i nie chcą mi pomóc bo na "komputerze" nie pokazuje błędów albo OOO PAAAnie to remont już trzeba robić.
Wiem, że nie pokazuje bo sam się podpinałem pod gniazdo OBD z laptopem i poza standardowym P1684 (odłączany był akumulator - bo był) nie ma żadnych innych błędów.
Niestety, ale wymiana #czujnika położenia wałka rozrządu w moim sebringu nie pomogła
Ps.:
Pewnie zanim ktoś odpowie to już dawno będzie po naprawie albo sebring wyląduje na złomie bo już coraz bardziej zaczyna mnie irytować.
-----------------------------------------------------------
#Chrysler #Sebring #2004r. #2.7L LX 149kW automat, Sedan. Kupiony w 2006r. ze stanem na liczniku 18738km. Obecny stan licznika 170278km.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Sebring ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.