Dołączył: 03 Wrz 2018 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość / region): Zachodniopomorskie Posiadane auto: Chrysler Grand Voyager IV 3.3 V6
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 15 Wrz 2018, 21:40
Temat postu:
Sonda lambda
Dobry wieczór wszystkim.
Komputer wywala mi błąd P0134 - O2 Sensor Circuit No Activity Deteced (Bank 1 Sensor 1), czyli błąd sondy. Jak mniemam to jest ta sonda na kolektorze przed katalizatorem? I problem pojawia się drugi, bo nie wiem jaką kupić. Wszędzie mi mówią, że mają tylko te za katalizator. Czy ktoś poleci jakiś dobry zamiennik?
ten błąd to na 99% przednia sonda. Ciekawe bo ja swego czasu szukałem tylnej i mieli tylko przednie Natomiast trzymałbym się z daleka od "zamienników" założyłem wtedy boscha i było gorzej niż na zepsutej. Fabrycznie pakują tam chyba denso
Dołączył: 03 Wrz 2018 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość / region): Zachodniopomorskie Posiadane auto: Chrysler Grand Voyager IV 3.3 V6
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 20 Wrz 2018, 19:06
Temat postu:
Re: ( Chrysler Voyager ) Sonda lambda
Wymieniłem sondę i dalej wywala ten sam błąd. Przez chwilę działa dobrze i po czasie znów wskakuje na około 1.2v. Zaczynam wątpić czy to w ogóle sonda?
A no i na teście zegarów, mam błąd E 400.1, co to znaczy?
Dołączył: 16 Mar 2021 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lubelskie Posiadane auto: Chrysle, Grand Voyager Limited AWD, 3.3 V6, 2001
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 16 Mar 2021, 17:45
Temat postu:
Sonda lambda czy konieczny orginał?
Prosze o podpowiedź. Mam do wymiany sonde lambda przed KAT. GRAND Voyager 3.3 V6 AWD 2001. Legenda glosi ze musi byc orginał zeby to mialo działać, jego koszt to 800 zl. Moze uzywal ktos zamiennikow i ma jakies doświadczenia czy faktycznie nie nadaja sie do niczego? Zamiennik jest 3 razy tanszy np. Walker Products?
Dołączył: 30 Lip 2021 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): dolnośląskie Posiadane auto: Chrysler Grand Voyager 3.3 V6 lpg
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 19 Gru 2021, 10:52
Temat postu:
Re: ( Chrysler Voyager ) Sonda lambda
Witam, podłącze się pod temat.
Mam Chrysler Grand Voyager AWD 3.3 z 2005r.
Auto dużo paliło , to znaczy jakieś 25 l LPG ale że mieszkam w górach to uważałem to za normalne.
Przy pewnej wizycie na warsztacie mechanik stwierdził że mimo braku błędu na desce , według niego sonda lambda ta przed katalizatorem źle pracuje. Namówili mnie na wymianę na oryginalną sondę MOPAR 56029085AA za jedyne 830zl.
Te sondę ustalili Mo numerze Vin pojazdu 1C8GCB1R45Y526430.
Po wymianie ponoć sonda pracuje prawidłowo ale świeci się check engine i wywala błąd p-0132 obwodu grzałki. Spalanie dalej jakie było takie jest.
Dodam że starą sonda to było DENSO 56029052AA na starej sondzie CHECK ENGINE nie wyskakiwał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Voyager ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.