Chrysler

ogłoszeniaceny używanychwiadomościforumoponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Chrysler Sebring ) Problem z automatem- tryb awaryjny - błędy P0700 i P0605



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CHRYSLER Forum Strona Główna -> ( Chrysler Sebring ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ma_ko

Czytelnik



Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gorzów
Posiadane auto: Laguna II
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 26 Wrz 2018, 22:57
Temat postu:

Problem z automatem- tryb awaryjny - błędy P0700 i P0605


Mam problem z automatyczną skrzynią biegów w samochodzie Chrysler Sebring 2.7 z 2001r. Model skrzyni to A604 lub 41TE.
Problem pojawił się tydzień temu gdy było nieco chłodniej rano - samochód szarpał dość mocno przy przełączaniu biegów, jednak po godzinie, gdy olej w skrzynie się trochę nagrzał było już OK. Następnego dnia było podobnie, ale usterka była przez cały dzień, aż wieczorem zapaliła się lampka Check Engine i skrzynia przeszła w tryb awaryjny (tylko 2 bieg) - na początku był to kod P0731 Gear 1 Incorrect Ratio DTC - wyczytałem, że to coś z czujnikiem prędkości wejściowej skrzyni, więc kupiłem i wymieniłem oba czujniki - błąd zniknął i lampka Check Engine zgasła ale nie było poprawy. Dodatkowo po przejechaniu kilkunastu metrów zapaliła się znowu tym razem błędy P0700 (Transmission Control System TCS Malfunction) i P0605 (Internal Control Module ROM Error) i w tym momencie nie wiem co robić.

Co mogę powiedzieć na tę chwilę:

1. Skrzynia włącza bieg D (przy pierwszym błędzie nie zawsze włączała, trzeba było kilka razy próbować) ale za to nie wchodzi w tryb Tiptronic (jest dalej na D - mogę wajchować w góre i w dół ale nie zmienia biegów)
2. Wydaje mi się że to bardziej usterka elektryczna (tak wnioskuję po przewertowaniu google nt. ww. błędów)
3. Posprawdzałem masy i napięcie z alternatora- wszystko OK. Akumulator naładowany.
4. Stan oleju w skrzyni przy górnej granicy na bagnecie, różowy, przeźroczysty, bez żadnych wtrąceń.
5. Otworzyłem sterownik TCS skrzyni - styki były lekko mokre - kropla wody - wysuszyłem je ale bez zmian
6. Wyjęłem też zespół elektrozaworów, przeczysciłem styki - bez sukcesu.

Może ktoś ma doświadczenie z tymi skrzyniami i ma pomysł w jakim kierunku mógłbym się teraz zwrócić. Z góry dzięki.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum CHRYSLER Forum Strona Główna -> ( Chrysler Sebring ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Chrysler Sebring »

Opinie o samochodach Chrysler Sebring - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Sebring ) Porady, problemy techniczne


ChryslerTown & Country

72 999

2016r.

155 000 km

podkarpackie

Chrysler200

46 777

2015r.

155 000 km

pomorskie

ChryslerTown & Country

56 900

2016r.

244 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System