Chrysler

ogłoszeniaceny używanychwiadomościforumoponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Chrysler Sebring ) Problem z automatem- tryb awaryjny - błędy P0700 i P0605



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CHRYSLER Forum Strona Główna -> ( Chrysler Sebring ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ma_ko

Czytelnik



Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gorzów
Posiadane auto: Laguna II
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 26 Wrz 2018, 22:57
Temat postu:

Problem z automatem- tryb awaryjny - błędy P0700 i P0605


Mam problem z automatyczną skrzynią biegów w samochodzie Chrysler Sebring 2.7 z 2001r. Model skrzyni to A604 lub 41TE.
Problem pojawił się tydzień temu gdy było nieco chłodniej rano - samochód szarpał dość mocno przy przełączaniu biegów, jednak po godzinie, gdy olej w skrzynie się trochę nagrzał było już OK. Następnego dnia było podobnie, ale usterka była przez cały dzień, aż wieczorem zapaliła się lampka Check Engine i skrzynia przeszła w tryb awaryjny (tylko 2 bieg) - na początku był to kod P0731 Gear 1 Incorrect Ratio DTC - wyczytałem, że to coś z czujnikiem prędkości wejściowej skrzyni, więc kupiłem i wymieniłem oba czujniki - błąd zniknął i lampka Check Engine zgasła ale nie było poprawy. Dodatkowo po przejechaniu kilkunastu metrów zapaliła się znowu tym razem błędy P0700 (Transmission Control System TCS Malfunction) i P0605 (Internal Control Module ROM Error) i w tym momencie nie wiem co robić.

Co mogę powiedzieć na tę chwilę:

1. Skrzynia włącza bieg D (przy pierwszym błędzie nie zawsze włączała, trzeba było kilka razy próbować) ale za to nie wchodzi w tryb Tiptronic (jest dalej na D - mogę wajchować w góre i w dół ale nie zmienia biegów)
2. Wydaje mi się że to bardziej usterka elektryczna (tak wnioskuję po przewertowaniu google nt. ww. błędów)
3. Posprawdzałem masy i napięcie z alternatora- wszystko OK. Akumulator naładowany.
4. Stan oleju w skrzyni przy górnej granicy na bagnecie, różowy, przeźroczysty, bez żadnych wtrąceń.
5. Otworzyłem sterownik TCS skrzyni - styki były lekko mokre - kropla wody - wysuszyłem je ale bez zmian
6. Wyjęłem też zespół elektrozaworów, przeczysciłem styki - bez sukcesu.

Może ktoś ma doświadczenie z tymi skrzyniami i ma pomysł w jakim kierunku mógłbym się teraz zwrócić. Z góry dzięki.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum CHRYSLER Forum Strona Główna -> ( Chrysler Sebring ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Chrysler Sebring »

Opinie o samochodach Chrysler Sebring - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Sebring ) Porady, problemy techniczne


ChryslerPT Cruiser

5 390

2001r.

254 445 km

pomorskie

ChryslerTown & Country

72 999

2016r.

155 000 km

podkarpackie

Chrysler200

46 777

2015r.

155 000 km

pomorskie

ChryslerGrand Voyager

28 500

2008r.

280 000 km

łódzkie

ChryslerSebring

15 490

2008r.

143 936 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System