Dołączył: 09 Gru 2018 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Raciborz Posiadane auto: Chrysler town&country 3.3 2005
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 09 Gru 2018, 21:35
Temat postu:
p0016 / p0344 Koledzy prosze o pomoc!
Witam wszystkich szukalem na forum podobnego ale nie znalazlem
Problem dotyczy 3.3 chrysler town&country 2005 z instalacja Lpg BRC
Zaczelo sie od wypadania zaplonu na beznynie i na gazie (na gazie jest to bardziej odczuwalne)
kod bledu p0300
Wymienilem swiece, kable, cewke i nic dalej to samo. Nastepnie podejrzenie padalo na łańcuch rozrzadu (byl mocno rozciagniety)tak wiec go wymienilem na dokladnie ten sam jaki byl orginalny oraz nie zaszla zadna pomylka przy montazu. Wszystkie punkty i cechy zostaly dokladnie sprawdzone 3 razy przed zlozeniem. Wymienilem takze czujnik polozenia walka rozrzadu takze na ten sam jaki byl wczesniej.
Silnik odpala od razu ale kiedy dodam wiecej gazu zaczyna sie cos w rodzaju odcinania zaplonu szarpanie a czasem szczelanie w cylindrach.
Komputer pokazuje bledy
P0016 oraz p0344 czyli brak Koordynacji obu czujnikow
Dodam raz jeszcze ze rozrzad zostal poprawnie zlozony.
Niestety nie posiadam oscyloskopuscic ale mam zamiar jutro przejrzec dokladnie cala instalacje elektryczna pod katem uszkodzen oraz zmierzyc wartosci napiecia, uziemnienia oraz sygnalu obu czujnikow lecz jezeli wszystko bedzie w porzadku to co wtedy gdzie szukac?
Czy ktos moglby cos doradzic?
Gdzie szukac przyczyny?
Re: ( Chrysler Town & Country ) p0016 / p0344 Koledzy prosze o pomoc!
a po złożeniu rozrządu i napinacza też sprawdzono znaki ? Zwykle potem z ząbek jest różnica . W moim starym benzynowym rozrząd na napiętym pasku na wale korbowym miał znak co nie pasował z obudową, między zębami . Jak ustawiłem znak na wale na bliższy ząb do znaku na obudowie to silnik prychał , ciężko zapalał i na obroty nie wchodził , przestawiłem na sąsiedni ząbek i ok.
Dołączył: 09 Gru 2018 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Raciborz Posiadane auto: Chrysler town&country 3.3 2005
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 10 Gru 2018, 03:34
Temat postu:
Re: ( Chrysler Town & Country ) p0016 / p0344 Koledzy prosze o pomoc!
Tak.
Po zlozeniu rozrzadu zrobilem trzy pelne obroty do fazy poczatkowej i cechy sie zgadzaly.
Czy jest mozliwe ze polelnilem blad a mianowicie podczas wprasowywania zebatki walu korbowego ( uzylem do tego dlugiej sruby tuleji podkladki i nakretki) zablokowalem za pomoca srubokreta kolo zamachowe na zebach i tak teraz sie zastanawiam czy aby nie zmasakrowalem kola zamachowego. Z tego co widzialem to ma ono dosc slaba konstrukcje ale czy mogloby to zmienic czas oczytu czujnika walu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Town & Country ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.