Witam.Potrzebuje pomocy w ustaleniu przyczyny ubywania płynu chłodniczego w samochodzie chrysler 300m 3.5 v6 2001r.Samochód ma założony gaz i nie wiem czy jest możliwe przedostawanie się płynu przez np.uszkodzoną membrame czy raczej należy podejrzewać uszkodzenie uszczelki głowicy.Nie stwierdziłem wycieków z chłodnicy ani z silnika,olej czysty natomiast kapie na postoju z tylnego tłumika.Może ktoś juz miał taki przypadek i co było jego przyczyną?Pozdrawiam i dziękuje za wszelkie pomocne odpowiedzi.
Posiadane auto: chrysler 300m,3.5v6 1999rok
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 24 Sty 2009, 00:41
Temat postu:
ubywanie plynu
witam.niemiałem takiego przypadku,ale uszczelka pod glowicą raczej jest dobra,gdyby tak nie byłó to autko by nie grzało w srodku a sam silnik by sie gotował,łatwo sprawdzic,odkręc korek zbiorniczka i dodawaj gazu jak będzie coś nie tak z uszczelką to będzie bąblic i wyrzucac plyn.a kapanie na postoju to norma na gazie prawie w każdym aucie,w moim nie kapie ale zato jak zgasze to przez pół godz paruje z tłumników i wyglada tak jak bym go nie zgasił.może kapac z nagrzewnicy w podszybiu lub pod konsolą.sprawdz dywanik czy nie jest mokry.niewiem jak dużo ci tego plynu ubywa.jak cos to pisz na meila bo zadko zaglądam na forum.naprawiam takie autka to może cos pomoge.pozdrawiam.
Re: ( Chrysler 300M ) Ubywanie płynu chłodniczego chrysler 300m
Ooo... wszedłem tu przypadkowo, ale od razu się zarejestrowałem, gdy zobaczyłem twój problem... Dlatego, że miałem identyczny do twojego 2 miesiące temu.
W październiku zmieniałem płyn chłodzący w całym układzie a pod koniec listopada widziałem, że stan jest grubo poniżej minimum, więc zrobiłem dolewkę. W środku grudnia przyszły mrozy i myślałem, że coś jest nie tak u mnie z nawiewami, bo strasznie długo się nagrzewał w środku, ale generalnie temperatura silnika była wzorcowa. Spojrzałem pod maskę... i znowu nie było płynu. (Oczywiście to było problemem długiego nagrzewania wnętrza auta).
Pojechałem do mechanika, bo też myślałem, że mi się płyn zlewa do silnika... Okazało się jednak, że układ był źle odpowietrzony, przy ostatniej wymianie płynów i zrobili to ponownie. Niecały 2 miesiąc jeżdżę teraz po tej "naprawie" i wszystko jest idealnie, a płynu w ogóle nie ubywa... więc myślę, że i u ciebie to może być przyczyną problemu. Miejmy taką nadzieję. Pozdrawiam.
ps. Również mam instalację gazową i również kapie mi woda z tłumika z tyłu... ) _________________ Chrysler Concorde 98' 2.7L LX
U mnie natomiast ubyło płynu około 1l. i na tym się skończyło. Teraz chciałbym się dowiedzieć, jakiego płynu powinienem dolać, żeby mógł się wymieszać dobrze z tym który już jest. A Jest zalany oryginalny płyn Chryslera, dodam jeszcze, że Dodge jest sprowadzony ze stanów.
Litr w serwisie Chryslera jest niewspółmiernie drogi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler 300M ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.