Witam wszystkich na forum!
Mam pare pytań w sprawie pacyfici, a mianowicie mam taki problem
zapaliła mi się kontrolka od silnika po odczytaniu błędu o numerze P0440-układ odprowadzania par ze zbiornika paliwa wadliwe działanie, kontrolka została zresetowana lecz po kilku dniach ponownie się zapaliła i wyświetlił się błąd o numerze P0457-układ odprowadzania par ze zbiornika paliwa luźny lub odkręcony korek wlewu zbiornika paliwa i wyświetla się napis na tablicy GASCAP. Kontrolka od silnika została ponownie zresetowana lecz pozostał napis GASCAP który się wyświetla po każdym uruchomieniu silnika. Czy jest możliwość wyłączenia tego napisu? Obecnie przebywam za granicą, czy nie przeszkodzi mi to do powrotu do domu (3000km)? Czy te usterki nie spowodują unieruchomienie silnika w podróży powrotnej do PL? Proszę o porady.
Z góry dziękuję. Pozdrawiam wszystkich.
korek zakreca się do pierwszego kliknięcia
a odkreca się bardzo powoli, na spodniej stronie korka jest uszczelka trzeba ją sciagnąc obrucic i wyczyscic , jak rura od wlewu paliwa jest zasniedziala to tez ja trzeba wyczyscic
wiecej tu http://tnij.org/evap
nie chce mi sie tego dwa razy pisac
jak Ci sie nie pojawia za czesto to mozesz odpiac aku na chwil kilka
i blad sie skasuje
Evap jest odpowiedzialny za odprowadzanie oparow do kolektora ssacego i ich saplenie , poza tym, że będziesz zatrówał oparami środowisko to nic sie nie stanie, przynajmiej z tej wiedzy jaką ja posiadam _________________ --
pozdrawiam
zyga
chrysler.auto.com.pl
PKT.22
Mam ten sam problem, od jakiegos czasu pali sie lampka silnika, po podpięciu do kompa w warsztacie wyszły im kody awari:
P 0456 - system parowania
P 0440 - ?
P 1681 - ?
P 0522 - coś o czujniku ciśnienia oleju
lampka zgasłą ale ale znowu sie pojawiła i tak trzy razy to usuwałem przez podpinanie kompa ale nic nie daje po prostu po kilku dniach znowu sie zapala kontrolka silknika, cholera wie co z tym odparowaniem robić,
zobaczę ten myk z korkiem paliwa o którym pisał zyga; _________________ Luk.
Mam ten sam problem, od jakiegos czasu pali sie lampka silnika, po podpięciu do kompa w warsztacie wyszły im kody awari:
P 0456 - system parowania
P 0440 - ?
P 1681 - ?
P 0522 - coś o czujniku ciśnienia oleju
P0456
Układ odprowadzania par paliwa - wykryta nieszczelność (b.mała)
P0440
Układ odprowadzania par paliwa - usterka
tu mogą być nieszczelne podciśnienia, korek, spękane wężyki od evap, uszkodzony zawór, uszkodzony wentylek na rurkach itp.
P1681
Zła wartość podawana przez wskaźnik paliwa
P 0522
Niskie napięcie czujnika ciśnienia
ten błąd może się pojawić gdy napięcie na akumulatorze spadnie w okolice 10,2 V
powodzenia _________________ --
pozdrawiam
zyga
chrysler.auto.com.pl
PKT.22
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler Pacifica ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.