Chrysler

ogłoszeniaceny używanychwiadomościforumlinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Chrysler ) elektryka



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CHRYSLER Forum Strona Główna -> ( Chrysler ) Dyskusje ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
norek67

Czytelnik



Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): świdnica
Posiadane auto: chtysler grand voyager 3.8l 1987r
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 12 Cze 2010, 17:43
Temat postu:

elektryka


witam jestem tu pierwszy raz więc myślę że mój problem związany jest z elektryką ,objawy mam takie że podczas jazdy gaśnie mi auto ale po otwarciu maski i wyciągnięciu wtyczki( jak myślę z komputera który znajduje się od strony kierowcy przy błotniku)i włożeniu jej z powrotem auto dalej normalnie jedzie ,byłem u różnych magików ale żaden nie umie tego naprawić .proszę o jakieś pomysły lub konkretną przyczynę z góry dzięki
Powrót do góry
Dynol

Auto Maniak



Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 772
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocek
Posiadane auto: Opel
Piwa: 4/0
Wysłany: Wto 29 Cze 2010, 08:25
Temat postu:

Re: ( Chrysler ) elektryka


To chyba u złyuch magików byłeś, co znaczy, że nie umieją naprawić - z jakich okolic jestes ?Pewnie cos nie styka i dlatego gaśnie
Powrót do góry
przemekjulka75
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 1009
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kilka wiosek polączonych tramwajami...ba szybkim tramwajem - Szczecin
Posiadane auto: ........ Voyager 2,5 CRD 2003... mbike RENEGADE 26" 2010
Piwa: 26/11
Wysłany: Sob 04 Wrz 2010, 14:13
Temat postu:

Re: ( Chrysler ) elektryka


kroi się wizyta w ASO i podlączenie do kompa - sprawdź blędy... Rolling Eyes
_________________
Powrót do góry
skype status
szs

Czytelnik



Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): LUBLIN
Posiadane auto: Chrysler stratus 97-1996cm3
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 17 Lis 2015, 15:07
Temat postu:

kody błedów instrukcja odzytu


Kody błędów

Odczyt

Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika.
-W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć)
-Będzie migała lampka kontrolna silnika.

Resetowanie

Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora na co najmniej 30 sekund aby zresetować ECU.Sygnał
-Cyfra 1: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą. - Przerwa, lampka gaśnie na 1 sekundę.
- Cyfra 2: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą.
-Przerwa, lampka gaśnie na 2 sekundy.

Kody błędów

11 W czasie obracania silnika korbą nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu.
12 Niedawno odłączono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora.
13 Czujnik MAP bez zmian od uruchomienia do pracy.
14 Zbyt niskie (poniżej 0.16V) lub zbyt wysokie napięcie (powyżej 4.96V) na czujniku MAP.
15 Brak sygnału czujnika prędkości / odległości.
16 Wykryto utratę napięcia akumulatora przy pracującym silniku.
17 (1985 tylko turbo): obwód czujnika stukania. Silnik zbyt długo pozostaje zimny.
21 Sygnał czujnika tlenu nie zmienia się (pozostaje na 4.3 - 4.5V).
22 Sygnał czujnika chłodziwa poza zakresem.
23 Czujnik temperatury powietrza wlotowego może być uszkodzony.
24 Czujnik położenia przepustnicy poza zakresem.
25 Zwarty obwód napędu silnikowego automatycznego biegu jałowego (AIS) lub nie osiągnięto docelowego biegu jałowego.
26 Nie uzyskano szczytowego napięcia w obwodzie wtryskiwacza.
27 Obwód wtryskiwacza nie przełącza się gdy jest to wymagane.
31 Obwód lub układ sterujący solenoidu oczyszczania parownika.
32 Nie działają mierniki EGR (1988) lub (1990-92, wszystkie oprócz Turbo) zespół sterowania nie widział zmiany stosunku powietrza/paliwa po uruchomieniu EGR.
33 Obwód przekaźnika sprzęgła w układzie klimatyzacji otwarty lub zwarty.
34 (1984-86) EGR obwód solenoidu zwarty lub otwarty. (1987-1991) regulator prędkości zwarty lub otwarty.
35 Obwód przekaźnika wentylatora chłodzącego otwarty lub zwarty. (Trucks) Usterka silnika przełącznika biegu jałowego.
36 Otwarty lub zwarty obwód sterowania przepustnicy spalin turbo. (3.9 / 5.2 RWD) obwód cewki cylindrycznej. Otwarty lub zwarty obwód elektrozaworu odpowietrzania Turbo IV.
37 Usterka lampki wskaźnikowej przesunięcia (układ 5-biegowy) Niskie napięcie w części obwodu napędu solenoidu blokującego / odblokowującego przepustnicę (87-89); w obwodzie cewki solenoidu (85-89 Turbo I-IV); na czujniku temperatury przekładni (1995 i późniejsze).
41 Obwód regulacji pola alternatora otwarty lub zwarty.
42 Otwarty lub zwarty obwód przekaźnika automatycznego wyłączania (główny przekaźnik). Obwód sterowania przekaźnika pompy paliwa. Zespół poziomu paliwa - bez zmian w miarę przebywania odległości.
43 Nie uzyskano szczytowego prądu w cewce pierwotnej przy maksym. czasie przebywania; problem z interfejsem modułu napędowego do zespołu sterowania.
44 Na płytce logicznej FJ2 nie ma napięcia; samo-diagnostyka zespołu sterowania wskazuje na problem; przekroczony zakres temperatury akumulatora.
45 Przekroczony limit turbodmuchawy (silnik został wyłączony przez zespół sterowania).
46 Zbyt wysokie napięcie w akumulatorze w czasie ładowania lub zbyt niskie napięcie w układzie ładowania.
47 Zbyt małe napięcie w akumulatorze i zbyt mała moc alternatora (zbyt małe napięcie w układzie ładowania).
51 Uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygnału mieszanki ubogiej; błąd wewnętrznego zespołu sterowania (tylko '84 turbo).
52 Uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygnału mieszanki bogatej; błąd wewnętrznego zespołu sterowania (tylko '84 turbo).
53 Wewnętrzny problem w zespole sterowania.
54 Brak sygnału zmiany biegu na wyższy w czasie obrotów silnika (tylko wersja turbo); usterka wewnętrznego zespołu sterowania (tylko wersja '84 turbo).
55 Koniec kodów.
61 Czujnik "Baro" otwarty lub zwarty.
62 Przebiegu w milach z systemu Emission Maintenance Reminder (EMR-kontrola utrzymania emisji) nie można przechowywać w EEPROM. Błąd PCM, nie zapamiętano mil z SRI.
63 Sterownik nie może zapisywać sygnałów w EEPROM.
64 Niesprawny katalizator.
65 Usterka przełącznika układu wspomagania kierownicy.
88 Początek testu (przeważnie nie podawany, nie należy go oczekiwać).
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum CHRYSLER Forum Strona Główna -> ( Chrysler ) Dyskusje ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Chrysler ) Dyskusje ogólne






Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2018 Created by idealneT and OM System